Gå til innhold

Revurdering av asperger diagnose og utredning for personlighetsforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
psykedeliker skrev (14 timer siden):

Ja, behandlere skal kjenne til disse begrepene.

Skjønner.

Anonymos skrev (5 timer siden):

Underdanighetmentalitet kan godt være et symptom på PF, i såfall er det bare det: et symptom. Regner med at du @Sjø har gode grunner til å mistenke PF og at det går utover dette ene symptomet, så da syns jeg du skal gå for utredningen som du opprinnelig tenkte og så får dette med underdanighet nevnes når det blir relevant (og det er sikkert ganske relevant ved flere typer PF, så dere kommer nok inn på det).

Ja, jeg kjenner meg igjen i flere av symptomene på unnvikende personlighetsforstyrrelse. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Prøv å ikke ta til deg det han sier og la deg påvirkes av det Psykedeliker sier. Han har sine egne oppfatninger av ting som ikke er i tråd med manus. 

Anonymkode: cb98d...7f7

Jeg tenker at han har et poeng i det han sier.

Vendi skrev (26 minutter siden):

Synes dette høres veldig greit ut :)

Så bra. Jeg klarte utrolig nok å glemme å ramse opp de punktene i asperger diagnosen jeg ikke kjenner meg igjen i så det ble nok en veldig kort henvisning fra fastlegen. Men får jeg avslag pga det er det vel forhåpentligvis bare å sende en mer utfyllende henvisning på nytt.

Endret av Sjø

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...