gutt23 Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei! Jeg trener en del og föler at jeg ikke faar nok ut av treningen min, derfor kunne jeg tenke meg aa begynne med proteintilskudd. Har hört at det skal hjelpe til med aa bygge opp muskler. Men det jeg lurer paa er, er det skadelig paa noen maate? Bivirkninger? Jeg maa ogsaa si at jeg har gaatt ned 8 kg de siste 2 aarene. Jeg har alltid trent regelmessig, men den siste tiden har det blitt mindre. Saa det er vel noen muskler jeg har mistet... Men jeg har ogsaa begynnt aa spise litt sunnere mat. Kuttet ut brus og godterier. Jeg kunne godt tenke meg aa vite hva slags mat er sunt aa spise. Hva bör jeg se etter paa kartongene? Fettinnhold? Sukker? Jeg drikker iallefall tilstrekkelig nok vann. over 3 liter om dagen. Har hört at dette hjelper med forbrennningen, stemmer det? Dette ble mye og usammenhengende, men jeg haaper paa aa faa noen svar! -takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.