Gå til innhold

Kan du slette meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

På forhånd takk. 
Merida 

Anonymkode: c257b...c84

Nei ikke stikk da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Nei ikke stikk da! 

Jeg har fått det så vanskelig at jeg må vekk fra alt. Det er bare sånn jeg takler det. Men tusen takk, stjernestøv. Du er bare snill og god. 

Anonymkode: c257b...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har fått det så vanskelig at jeg må vekk fra alt. Det er bare sånn jeg takler det. Men tusen takk, stjernestøv. Du er bare snill og god. 

Anonymkode: c257b...c84

Kan du ikke heller skrive og få støtte her?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cilie skrev (3 minutter siden):

Kan du ikke heller skrive og få støtte her?  

Ikke sikkert jeg får det til. Men jeg skal prøve. Det har bare blitt for mye for meg i helga. Tusen takk 💞

Anonymkode: c257b...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg har fått det så vanskelig at jeg må vekk fra alt. Det er bare sånn jeg takler det. Men tusen takk, stjernestøv. Du er bare snill og god. 

Anonymkode: c257b...c84

Du trenger da ikke slette brukeren din av den grunn, du kan jo bare la være å skrive og lese her en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke sikkert jeg får det til. Men jeg skal prøve. Det har bare blitt for mye for meg i helga. Tusen takk 💞

Anonymkode: c257b...c84

Jeg bare håper du klarer å se alt det bra du får til og det positive som er i livet ditt. Håper du får det bedre fort! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cilie skrev (41 minutter siden):

Jeg bare håper du klarer å se alt det bra du får til og det positive som er i livet ditt. Håper du får det bedre fort! 

Tusen takk, snille du. Jeg skulle fjerne meg fullstendig fra nettet. Dol, insta, snap, FB. Jeg måtte vekk fra alt, det ble til slutt mer enn jeg klarte å bære idag. Men det ble noe lettere av denne tråden. Så jeg er glad jeg fikk ting litt ut. Jeg mente ikke å starte denne tråden for å få deres oppmerksomhet, jeg hadde andre intensjoner - men det var til hjelp å få litt støtte av dere likevel. 

Anonymkode: c257b...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Tusen takk, snille du. Jeg skulle fjerne meg fullstendig fra nettet. Dol, insta, snap, FB. Jeg måtte vekk fra alt, det ble til slutt mer enn jeg klarte å bære idag. Men det ble noe lettere av denne tråden. Så jeg er glad jeg fikk ting litt ut. Jeg mente ikke å starte denne tråden for å få deres oppmerksomhet, jeg hadde andre intensjoner - men det var til hjelp å få litt støtte av dere likevel. 

Anonymkode: c257b...c84

Jeg synes det er fint hvis du blir. Godt å høre at det hjalp med litt støtte. Håper ting bedrer seg raskt for deg. Du fortjener å ha det bra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du blir her. :) Du kan jo som nevnt over bare ta en pause hvis du trenger det. Ikke nødvendig å slette seg vel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...