Gjest rosalilla Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei. Jeg er ofte plaget av smerter i nakke, rygg, hodet etter en lang dag på skolen, mye stillesitting og lite bevegelse vil jeg tro er årsaken. Jeg har kjøpt inn en god ergometer sykkel som jeg har tenkt til å trene på for å orke mer, få bedre blodomløp osv, men det jeg lurer på er om det er mer fordelaktig og trene i 20 min på denne sykkelen før jeg går på skolen for å liksom få igang systemet på en måte, vil dette hjelpe mer enn om jeg trener ved 19-20 tiden på kvelden? Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 rosalilla. Morgentrening 15-20 minutter høres bra ut for deg for å få hele kroppen igang. Idet hele tatt er det bra for de fleste som har stillesittende arbeide resten av dagen. Skal man imidlertid presse kroppen noe hardere, er nok trening senere på dagen mer hensiktmessig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.