Gå til innhold

Hvorfor denne inkonsekvensen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så forleden at en tråd om vektnedgang på psykiatriforumet ble flyttet til forum for trening og vektmestring før den forsvant. Men det er en tråd om trening på psykiatriforumet nå som får stå der. Hva er forklaringen? 

Anonymkode: 37371...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plager dette deg voldsomt hvilke tråder andre poster? Admin har gitt et velbegrunnet svar tidligere. ... Om det er deg som gjentatte ganger tar opp dette emnet, lurer jeg jo på om du har andre årsaker enn å kun få svar på spørsmålet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (12 minutter siden):

Plager dette deg voldsomt hvilke tråder andre poster? Admin har gitt et velbegrunnet svar tidligere. ... Om det er deg som gjentatte ganger tar opp dette emnet, lurer jeg jo på om du har andre årsaker enn å kun få svar på spørsmålet ditt.

Du misforstår. 

Anonymkode: 37371...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så forleden at en tråd om vektnedgang på psykiatriforumet ble flyttet til forum for trening og vektmestring før den forsvant. Men det er en tråd om trening på psykiatriforumet nå som får stå der. Hva er forklaringen? 

Anonymkode: 37371...48e

Hvis du tenker på tråden som Stjernestøv har startet, så handler den om trening i regi av helsevesenet - beregnet på mennesker med psykiske lidelser. Tematikken er klart innenfor psykiatriforumets tematikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Du misforstår. 

Anonymkode: 37371...48e

Ja, ser det, beklager. Men om du har innspill til admin om moderering, så ta det med admin... Det er noen som kan ta seg nær av slik omtale om det gjelder dem selv. Det har vi sett før. Kanskje du selv ikke tar deg nær av det, men alle er ikke som deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere kommer det ann på hva tematikken i tråden er. Flere slanketråder har fått være liggende på psykiatri fordi det i større eller mindre grad henger sammen med psykisk sykdom o.l. Tråden som ble flyttet handlet mer generelt om slanking og ingen sammenheng med psykiatri og ble derfor flyttet.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (3 timer siden):

Ja, ser det, beklager. Men om du har innspill til admin om moderering, så ta det med admin... Det er noen som kan ta seg nær av slik omtale om det gjelder dem selv. Det har vi sett før. Kanskje du selv ikke tar deg nær av det, men alle er ikke som deg selv.

Dette var et helt plaint spørsmål om tematikk og om hvorfor noen tråder med samme tematikk får stå på ett forum mens andre blir flyttet. Fikk et godt svar fra admin nå så nå er saken ute av verden. Ingen big deal. Ikke alle har vært her like lenge som deg og fått med seg hva som har skjedd tidligere. Dette til orientering. Til sist vil jeg si at jeg har blitt godt nok oppdratt hjemmefra så jeg trenger ingen oppdragelse fra ukjente brukere på et forum i tillegg. :D ha en fin dag. 

Anonymkode: 37371...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...