AnonymBruker Skrevet 7. mai 2021 Del Skrevet 7. mai 2021 Jeg begynte for et par uker siden å få vondt i høyre siden av kjeven/under haka når jeg gjesper eller svelger. Det har gradvis blitt verre, og det har etter hvert gått opp for meg at smerten kommer fra høyre siden av strupehodet. Jeg kjenner en liten klump der. Jeg har gått til legen med det. Jeg har tatt blodprøve for stoffskifte, for å sjekke skjoldbruskkjertel. Og prøvene var fine. Nå skal jeg prøve syredempende, da jeg sliter en del med halsbrann, for å se om det hjelper. Når jeg googler symptomene kommer stort sett diverse former for kreft opp. Jeg har ikke nevnt dette for legen. Men det virker som h*n prøver å eliminere andre mulige årsaker først. Jeg leser at det er viktig å oppdage kreften tidligst mulig. Noen som vet hva annet det kan være en kreft? Anonymkode: 78ab4...e88 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460884-smerter-i-halsen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.