Gå til innhold

Smerter i halsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg begynte for et par uker siden å få vondt i høyre siden av kjeven/under haka når jeg gjesper eller svelger. Det har gradvis blitt verre, og det har etter hvert gått opp for meg at smerten kommer fra høyre siden av strupehodet. Jeg kjenner en liten klump der. Jeg har gått til legen med det. Jeg har tatt blodprøve for stoffskifte, for å sjekke skjoldbruskkjertel. Og prøvene var fine. Nå skal jeg prøve syredempende, da jeg sliter en del med halsbrann, for å se om det hjelper. Når jeg googler symptomene kommer stort sett diverse former for kreft opp. Jeg har ikke nevnt dette for legen. Men det virker som h*n prøver å eliminere andre mulige årsaker først. Jeg leser at det er viktig å oppdage kreften tidligst mulig. Noen som vet hva annet det kan være en kreft?

Anonymkode: 78ab4...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...