beijoflor Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei! Jeg er en snart 20 år gammel jente som har en spiseforstyrrelse. Jeg kan innrømme at jeg har et problem med maten og har vært innlagt i et år sammenhengende men nå er jeg endelig utskrevet! Men jeg liker ikke å si at jeg har en spiseforstyrrelse.De sier meg at jeg fremdeles har godt av å legge på meg, men jeg hater meg selv mer enn nok nå. Jeg er 165 høy og veier 50,2 kilo! Jeg har vært nede i 39 kilo før jeg ble tvangsforet med sonde. Dette skjedde for litt over et år siden... Jeg klarer ikke å tro på at dette er riktig. At jeg er for tynn... Jeg føler meg tjukk. Jeg SER at jeg er tjukk... Hva er egentlig normal vekt for en jente på 20 år, som er 165 høy? Beijo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Normal vekt for en jente på din alder på 165 cm er vel fra 55 - 70 kilo. Du er langt fra tykk! Du er helt sikkert meget slank. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.