Gå til innhold

Skal du se eurovision song contest i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg håper at enten Norge, Sverige, Italia, eller Hellas vinner :)

Anonymkode: 0d30b...64a

Italia er noe av det verste for mine ører. Det gjør vondt. Vi har en i vennegjengen som alltid setter på slik musikk. Da er festen over for min del og jeg vil hjem. Så ille er det :) Jeg blir sliten av slik musikk.

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (Akkurat nå):

Italia er noe av det verste for mine ører. Det gjør vondt. Vi har en i vennegjengen som alltid setter på slik musikk. Da er festen over for min del og jeg vil hjem. Så ille er det :) Jeg blir sliten av slik musikk.

Jeg liker ikke den type musikk til vanlig men i denne sammenheng så synes jeg at den er utrolig kul. Har planer om å stemme på Sverige og kanskje Italia itilegg i kveld (om jeg kan avgi flere stemmer). 

AnonymBruker
Nicklusheletida skrev (3 minutter siden):

Men forstår hva du mener 😆. Italia sin musikk kan ikke spilles i repeat om igjen og om igjen hos meg. Men den kan høres en gang for dagen. Synes den er kul!. 😆

Annonse

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men forstår hva du mener 😆. Italia sin musikk kan ikke spilles i repeat om igjen og om igjen hos meg. Men den kan høres en gang for dagen. Synes den er kul!. 😆

Jeg liker Frankrike også :)

AnonymBruker

Jeg kommer nok til å se litt til og fra. Det er lite jeg liker av det jeg har hørt. Norge sin låt er nok for anonym for å vinne. De fleste hører bare låten 1 gang, i finalen. Hadde flere hørt den flere ganger, så kanskje den kunne kommet lengre.

Anonymkode: 79889...cdb

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...