Gå til innhold

Noen som vet hva dette kan være?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Nei, for det er ENERGIER!!!!!!!!

Det er dumt å snakke om energier, det høres ut som alternativt vås. Snakk om inntrykk (syn/hørsel/lukt), for det er det det er. Da blir du nok tatt mer på alvor.

Anonymkode: 39a80...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er dumt å snakke om energier, det høres ut som alternativt vås. Snakk om inntrykk (syn/hørsel/lukt), for det er det det er. Da blir du nok tatt mer på alvor.

Anonymkode: 39a80...2db

Det er energier og det har jeg ALL RETT til å mene, så får du tro hva du vil om den saken for det er din RETT. Og til din opplysning blir jeg tatt på alvor, det jeg mente med det tidligere var at de forstår ikke hvor dårlig jeg egentlig er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (7 minutter siden):

Det er energier og det har jeg ALL RETT til å mene, så får du tro hva du vil om den saken for det er din RETT. Og til din opplysning blir jeg tatt på alvor, det jeg mente med det tidligere var at de forstår ikke hvor dårlig jeg egentlig er. 

Jeg forholder meg den til vitenskapelige oppfatningen om hva energier er. Kanskje du bør endre kommunikasjonsmåten din hvis du vil ha bedre hjelp.

Anonymkode: 2be50...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg forholder meg den til vitenskapelige oppfatningen om hva energier er. Kanskje du bør endre kommunikasjonsmåten din hvis du vil ha bedre hjelp.

Anonymkode: 2be50...48e

Jeg er en alternativ person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Lurer sånn på hva det er med meg, bare jeg tenkte på å gå tur i dag ble jeg dårlig. Håper jeg klarer å gå litt i morgen, og hvordan kan legen finne ut hva det er med meg? Eller psykiateren? Gikk jo mye til lege sist jeg var som dette men de fant ingenting, det var bare hun som magnetiserte vann til meg som sa det var en blanding av fysisk og psykisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Lurer sånn på hva det er med meg, bare jeg tenkte på å gå tur i dag ble jeg dårlig. Håper jeg klarer å gå litt i morgen, og hvordan kan legen finne ut hva det er med meg? Eller psykiateren? Gikk jo mye til lege sist jeg var som dette men de fant ingenting, det var bare hun som magnetiserte vann til meg som sa det var en blanding av fysisk og psykisk. 

Kan det være at angsten spiller deg et puss? Siden du blir dårlig bare av å tenke på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv

Jeg hadde ikke DOL på den tiden da ungene var så små når jeg var så dårlig, jeg vil ikke ende opp med å bo i sofaen pga at jeg er så dårlig. De som er døende må jo føle seg veldig dårlige? Men jeg vet ikke hva som feiler meg, og hva skal jeg si til legen på fredag? Jeg er vel der for å teste blodtrykk og puls, men det kan være så mye mer. Dr. Now hadde sjekket meg skikkelig og tatt alle mulige slags tester, han er flink. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (Akkurat nå):

Kan det være at angsten spiller deg et puss? Siden du blir dårlig bare av å tenke på det. 

Jeg vet ikke, tok på meg jakken og skulle gå med sønnen min men så ble jeg plutselig helt rar og måtte si at dette går ikke. Kroppen min er jo ubrukelig også, den fungerer ikke på en måte og vil ikke samarbeide med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Jeg vet ikke, tok på meg jakken og skulle gå med sønnen min men så ble jeg plutselig helt rar og måtte si at dette går ikke. Kroppen min er jo ubrukelig også, den fungerer ikke på en måte og vil ikke samarbeide med meg. 

Høres ut som angst.

Anonymkode: 39a80...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Jeg vet ikke, tok på meg jakken og skulle gå med sønnen min men så ble jeg plutselig helt rar og måtte si at dette går ikke. Kroppen min er jo ubrukelig også, den fungerer ikke på en måte og vil ikke samarbeide med meg. 

Synes det høres ut som angst. Siden selv tanken på det gjorde deg dårlig. Men er jo veldig vondt å ha så mye angst da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ut som angst.

Anonymkode: 39a80...2db

Ok. Den angsten klarer jeg ikke trosse, den er jo så sterk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (Akkurat nå):

Synes det høres ut som angst. Siden selv tanken på det gjorde deg dårlig. Men er jo veldig vondt å ha så mye angst da.

Ok. Ja det er vondt og det er ikke alltid vival hjelper, har lurt på å prøve en ketorax. Blir vel rolig av det og kanskje? Eller vival og ketorax? Men det er jo for gallesteinsanfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ok. Ja det er vondt og det er ikke alltid vival hjelper, har lurt på å prøve en ketorax. Blir vel rolig av det og kanskje? Eller vival og ketorax? Men det er jo for gallesteinsanfall. 

Ville ikke begynt å selvmedisinere med medikamenter som er ment til noe annet. Skjønner det kan friste, men du vet jo at det er ikke lurt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Glitter skrev (1 minutt siden):

Ville ikke begynt å selvmedisinere med medikamenter som er ment til noe annet. Skjønner det kan friste, men du vet jo at det er ikke lurt. 

Sant det, har tenkt på alkohol også men jeg har jo fettlever og jeg er jo så rar i hodet fra før av, blir vel enda rarere da. Blir bare desperat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Sant det, har tenkt på alkohol også men jeg har jo fettlever og jeg er jo så rar i hodet fra før av, blir vel enda rarere da. Blir bare desperat. 

Det forstår jeg godt at du blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg forholder meg den til vitenskapelige oppfatningen om hva energier er. Kanskje du bør endre kommunikasjonsmåten din hvis du vil ha bedre hjelp.

Anonymkode: 2be50...48e

Hvorfor skriver du ikke med nicket ditt?

Anonymkode: a3e9e...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skriver du ikke med nicket ditt?

Anonymkode: a3e9e...77c

Hvorfor gjør ikke du det?

Anonymkode: 39a80...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvorfor gjør ikke du det?

Anonymkode: 39a80...2db

Jeg bruker ikke fast nick her. 

Anonymkode: a3e9e...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg bruker ikke fast nick her. 

Anonymkode: a3e9e...77c

Så slutt å kommenter andre som heller ikke gjør det.

😂

Anonymkode: 39a80...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig i at dette høres ut som angst. Som igjen blir forsterket av alle de skremmende tankene du har - og ikke minst grublingen. Det blir en selvforsterkende ond sirkel. 

Anonymkode: 125a4...64b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...