Gå til innhold

Noen som vet hva dette kan være?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Enig i at dette høres ut som angst. Som igjen blir forsterket av alle de skremmende tankene du har - og ikke minst grublingen. Det blir en selvforsterkende ond sirkel. 

Anonymkode: 125a4...64b

Ok. Vet ikke hvordan jeg blir kvitt dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv skrev (2 timer siden):

Men nå klarte jeg å gå litt tur, la jo på meg så mye fra i går til i dag. Uff. 

Så bra at du kom deg ut. 

At du la på deg fra en dag til en annen vet du jo at plutselig forsvinner like fort også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Glitter skrev (6 minutter siden):

Så bra at du kom deg ut. 

At du la på deg fra en dag til en annen vet du jo at plutselig forsvinner like fort også. :)

Ja er glad jeg kom meg litt ut. 

Ja håper det forsvinner like fort, har følt meg så stor i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (25 minutter siden):

Ja er glad jeg kom meg litt ut. 

Ja håper det forsvinner like fort, har følt meg så stor i dag. 

Det gjør man jo ofte etter å ha spist ekstra en dag. Det har jeg alltid gjort uansett vekt egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
tilstede skrev (13 minutter siden):

Jeg skal be for deg stjernestøv!  uansett kommer du til å bli bedre igjen, hold fast på det.

Tusen hjertelig takk ❤️ Håper du har rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Skulle øke til 4 mg risperdal, rakk ikke å spørre om solian en gang for han var så kjapp. Sa jeg ville ikke kjenne på energier, at jeg ikke orket mer. Han skulle ringe å se hvordan det gikk på onsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Skulle øke til 4 mg risperdal, rakk ikke å spørre om solian en gang for han var så kjapp. Sa jeg ville ikke kjenne på energier, at jeg ikke orket mer. Han skulle ringe å se hvordan det gikk på onsdag. 

Kan du nå være så snill og ta frem en notiskbok eller et ark og lage en og en side for de medisinene du har brukt - skriv på når du har brukt dem (om du husker det) og hvordan du reagerte. Trenger ikke være mer enn "måtte øke dosen. Tisset om natten. Fungerer bedre på dagtid" f.eks. Slik at du kan se tilbake på det neste gang du også vurderer samme medisin, men ikke kan huske hvorfor du sluttet sist.

Og ang. det at du tisser på deg om natten på noen medisiner, spør legen din om du ikke kan få bleier på blå resept? Ellers koster vel ikke Tena lady all verden på apoteket. Er det ikke bedre å bruke bleie om natten (du sover jo alene uansett) dersom medisinene gjør at du fungerer bedre om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (42 minutter siden):

Kan du nå være så snill og ta frem en notiskbok eller et ark og lage en og en side for de medisinene du har brukt - skriv på når du har brukt dem (om du husker det) og hvordan du reagerte. Trenger ikke være mer enn "måtte øke dosen. Tisset om natten. Fungerer bedre på dagtid" f.eks. Slik at du kan se tilbake på det neste gang du også vurderer samme medisin, men ikke kan huske hvorfor du sluttet sist.

Og ang. det at du tisser på deg om natten på noen medisiner, spør legen din om du ikke kan få bleier på blå resept? Ellers koster vel ikke Tena lady all verden på apoteket. Er det ikke bedre å bruke bleie om natten (du sover jo alene uansett) dersom medisinene gjør at du fungerer bedre om dagen?

Jo kan skrive det på pc, men det står jo i journalen hvordan jeg har reagert på medisiner før. Men bare tilbake til 2017. 

Jo jeg har tenkt på det nå....på bleier på blå resept, skal jo til legen på fredag. Det er jo så bale å begynne å styre om nettene med dette, håper jeg vil fungere bedre på 4 mg risperdal. Ellers er det noe fysisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg snakket om energier som jo er det som plager meg, det sto han hadde prøvd å få meg til å snakke mer forståelig? Jeg var på butikken og nå er jeg dårlig igjen av energier, han skrev og det kunne være noe fysisk som jeg tolket psykotisk. Men jeg har jo hele tiden trodd at det er noe fysisk og, men energier er det helt sikkert! Ble litt irritert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 time siden):

Jo kan skrive det på pc, men det står jo i journalen hvordan jeg har reagert på medisiner før. Men bare tilbake til 2017. 

Jo jeg har tenkt på det nå....på bleier på blå resept, skal jo til legen på fredag. Det er jo så bale å begynne å styre om nettene med dette, håper jeg vil fungere bedre på 4 mg risperdal. Ellers er det noe fysisk. 

Jo, men du husker jo ikke hvordan du reagert sist, du har jo fått opptil flere aha-opplevelser bare i denne tråden hvor det er lenket tilbake til hva du har skrevet tidligere. Jeg tenkte for din egen del. :)

Bleien tar du jo på når du legger deg, den er vel som en truse? Hvis du tisser på deg så bytter du bare om natten, det er jo mye mindre styr enn å skifte sengetøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jo, men du husker jo ikke hvordan du reagert sist, du har jo fått opptil flere aha-opplevelser bare i denne tråden hvor det er lenket tilbake til hva du har skrevet tidligere. Jeg tenkte for din egen del. :)

Bleien tar du jo på når du legger deg, den er vel som en truse? Hvis du tisser på deg så bytter du bare om natten, det er jo mye mindre styr enn å skifte sengetøy.

Kan lese i journalen jeg og, men kan skrive for min egen del ja :) 

Ja det er sikkert som en truse, og mindre styr enn å bytte sengetøy å sette på maskin midt på natten. Men det blir flaut å hente på apoteket, tar jo bort min verdighet det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
stjernestøv skrev (39 minutter siden):

Jeg snakket om energier som jo er det som plager meg, det sto han hadde prøvd å få meg til å snakke mer forståelig? Jeg var på butikken og nå er jeg dårlig igjen av energier, han skrev og det kunne være noe fysisk som jeg tolket psykotisk. Men jeg har jo hele tiden trodd at det er noe fysisk og, men energier er det helt sikkert! Ble litt irritert! 

Som jeg skrev i går, du blir ikke tatt alvorlig når du snakker om energier. 

Anonymkode: 39a80...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Kan lese i journalen jeg og, men kan skrive for min egen del ja :) 

Ja det er sikkert som en truse, og mindre styr enn å bytte sengetøy å sette på maskin midt på natten. Men det blir flaut å hente på apoteket, tar jo bort min verdighet det. 

Bestill på nettapotek og få levert på døra i diskret pakke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som jeg skrev i går, du blir ikke tatt alvorlig når du snakker om energier. 

Anonymkode: 39a80...2db

Men det er jo energier, hva skal jeg ellers si da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Lillemus skrev (2 minutter siden):

Bestill på nettapotek og få levert på døra i diskret pakke. :) 

Men da får jeg det vel ikke på blå resept? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Men da får jeg det vel ikke på blå resept? 

Joda. Jeg har bestilt blåresepter på farmasiet.no 

Anonymkode: a3e9e...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Men da får jeg det vel ikke på blå resept? 

Det får du.

Be legen om blå resept, velg nettapotek, bestill resept.

f.eks:

https://www.farmasiet.no/kjop-reseptvare/

 

Sånne pants er det flere som synes er OK, det er som en truse.

Du kan også få kladder på resepten, det kan være greit å ha som en ekstra forsikring, dersom du ønsker.

Du er like verdig selv om du trenger inkontinensprodukter Stjernestøv! 
 

Fysisk på apotek så får en nøytrale poser med produktene i. Du kan også få samtale på eget rom på apoteket, dersom du vil ha veiledning i ulike typer. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Joda. Jeg har bestilt blåresepter på farmasiet.no 

Anonymkode: a3e9e...77c

Ok, får se om jeg får det til da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...