Gå til innhold

dol går mot slutten


Savannah

Anbefalte innlegg

Det er tydelig at dol går mot slutten, og om noen år eksisterer det ikke lenger.  Har alle funnet seg nye forum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er da fortsatt folk her. Synes ikke Facebook egner seg til psykiatri eller helsespørsmål. Facebook gjorde internett dårligere. Alt var bedre når man kunne være anonym, eller bak ett nick.

Anonymkode: f8a4a...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror det jeg også. Folk forsvinner, sakte men sikkert. Hadde ledelsen hørt på oss da de la om forumet hadde det ikke vært sånn. 

Anonymkode: b6e82...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Savannah skrev (51 minutter siden):

Det er tydelig at dol går mot slutten, og om noen år eksisterer det ikke lenger.  Har alle funnet seg nye forum?

Ja, jeg tror det går mot slutten eller over til et rent psykiatriforum. I hvert fall når coronaen er over. Da er det ikke så mye igjen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Ekstra skrev (12 minutter siden):

Ryktene om DOLs undergang har bestandig vært litt overdrevet ;) 

Ja, men det finnes vel en grense for hvor dårlig det kan bli før det tar helt slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det håper jeg da virkelig ikke! Det er jo den første internett-siden jeg var på, da jeg ønsket å studere medisin, men våget -dessverre- ikke å flytte til Ungarn… Og så ble det -dessverre igjen- noe helt annet. Men de siste 11 årene har jeg vært her igjen. 

Jeg hater forandring, hehe, så da får vi alle som ønsker at det skal vare, bidra mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (37 minutter siden):

Ryktene om DOLs undergang har bestandig vært litt overdrevet ;) 

Det er mange som forsvinner, og det skjer ikke fornyelse.  Antall uføretrygdede og psykiatriske pasienter er høyt.  Det er bra, men selvfølgelig preger det diskusjonene.  Dette går over til å bli et forum for psykiatri, eller det er egentlig blitt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Savannah skrev (10 minutter siden):

Det er mange som forsvinner, og det skjer ikke fornyelse.  Antall uføretrygdede og psykiatriske pasienter er høyt.  Det er bra, men selvfølgelig preger det diskusjonene.  Dette går over til å bli et forum for psykiatri, eller det er egentlig blitt det.

Det er jo et helseforum.

Anonymkode: 812c8...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo et helseforum.

Anonymkode: 812c8...301

Ja, men det refereres nok til at det har blitt en del diskusjoner som tenderer litt mer i «spesialist-genren enn det «mellommenneskelige og valg av SSRI og terapiform» feks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (4 timer siden):

Det er tydelig at dol går mot slutten, og om noen år eksisterer det ikke lenger.  Har alle funnet seg nye forum?

Jeg tror også dol går mot slutten. Selv har jeg ingen andre forumalternativ, men tar gjerne i mot tips dersom andre her inne er på andre steder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savannah skrev (4 timer siden):

Det er tydelig at dol går mot slutten, og om noen år eksisterer det ikke lenger.  Har alle funnet seg nye forum?

Håper ikke det, men det er totalt annerledes enn det var for både 10 og 20 år siden og det er kanskje litt utrolig at et slikt nettsted har holdt stand i 25 år?

Har ingen andre forumalternativer jeg heller, men elsker å henge på ulike interessegrupper på fb da. Men om dol forsvinner så kommer jeg til å savne å høre om flere her inne og kommer nok til å lure på hvordan det går med flere av dere. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Får ikke håpe det blir nedlagt, da vet jeg ikke hva jeg skal finne på. Kommer jo til å savne folk her jeg og og lure på hvordan det går, har nå blitt litt kjent med folk her inne. Så for meg blir det krise 😮 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Får ikke håpe det blir nedlagt, da vet jeg ikke hva jeg skal finne på. Kommer jo til å savne folk her jeg og og lure på hvordan det går, har nå blitt litt kjent med folk her inne. Så for meg blir det krise 😮 

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Kayia skrev (30 minutter siden):

Jeg tror også dol går mot slutten. Selv har jeg ingen andre forumalternativ, men tar gjerne i mot tips dersom andre her inne er på andre steder. 

Flashback.  Ingen sensur. Jeg synes det er interessant å følge med på Hagensaken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (1 time siden):

Får ikke håpe det blir nedlagt, da vet jeg ikke hva jeg skal finne på. Kommer jo til å savne folk her jeg og og lure på hvordan det går, har nå blitt litt kjent med folk her inne. Så for meg blir det krise 😮 

De faste her kan ordne eget forum så man holder kontakten,?

Anonymkode: b6e82...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De faste her kan ordne eget forum så man holder kontakten,?

Anonymkode: b6e82...e72

Ja, håper noen kan klare det. 

Anonymkode: ee47a...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, håper noen kan klare det. 

Anonymkode: ee47a...a3a

Lag en fb gruppe 

Anonymkode: b6e82...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lag en fb gruppe 

Anonymkode: b6e82...e72

Du da eller? 

Anonymkode: ee47a...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du da eller? 

Anonymkode: ee47a...a3a

Kan jeg godt 

Anonymkode: b6e82...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...