Gå til innhold

fastere former

Gjest trine m

Anbefalte innlegg

Gjest trine m

Hei!

Er det noen som har noen gode treningsråd? Jeg vil bli kvitt litt fett på hoftene og magen! Spiser sunt og skal kutte ut cola og snop.

Tar ca 100 situps hver dag, og trener med rockering.

Noen som har noen tips??

Er villig til å gjøre alt!!!

Takk! Go påske!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver gang du kommer på det så trekk inn magen!

Jeg har født 3 unger , og har alltid gjort dette , om jeg sitter i blien , vasker opp ...ja uansett!

Det blir som med bekken musklene...

OG; magen er flat!

Hold ann inn ; og GOD PÅSKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå eller løp eller sykle deg en tur hver dag.

Og du: Punktslanking er ikke mulig. Det visste du vel ? Du kan ikke ved å trene spesielle steder "dirigere" fett-tapet dit. Dessverre. Jeg skulle også ha mistet noen kilo rundt midjen. Men de forsvinner fra puppene og lårene istedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har født 3 unger , og har alltid gjort dette , om jeg sitter i blien , vasker opp ...ja uansett!

OG; magen er flat!

Dette er vel teorien bak den tv-shop-dings-bomsen som vibrerer når du slapper av i mangen. Men kan det være særlig sunt da? Hvis jeg prøver å holde magen inne blir pusten unaturlig og ryggmusklene anspente. Ikke særlig behagelig med andre ord. Nå har jeg ikke gjennomført noe stort "holde-magen-inne" prosjekt så kanskje du er blitt riktig flink til dette? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

OG; magen er flat!

Hvor lang tid tar det før magen blir flatere, da?

Er det mulig at det virker å holde inn magen? Det hadde vært utrolig bra å finne en måte (utenom fettsuging) som gjør at magen blir flatere...det er noe jeg tenker mye på.

Det er snart tre år siden fødselen, og magen blir ikke flatere samme hva! Jeg har prøvd sit-ups osv i noen måneder, men uten virkning. Jeg har gått ned et par kilo, men magen er der uansett.

Er det for sent å begynne med dette nå? Hvor lang tid vil det ta før jeg ser resultater? Hvor ofte pr- dag osv ?

Blir kjempeglad hvis du svarer!

:-)

hilsen vil få flatere mage-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det før magen blir flatere, da?

Er det mulig at det virker å holde inn magen? Det hadde vært utrolig bra å finne en måte (utenom fettsuging) som gjør at magen blir flatere...det er noe jeg tenker mye på.

Det er snart tre år siden fødselen, og magen blir ikke flatere samme hva! Jeg har prøvd sit-ups osv i noen måneder, men uten virkning. Jeg har gått ned et par kilo, men magen er der uansett.

Er det for sent å begynne med dette nå? Hvor lang tid vil det ta før jeg ser resultater? Hvor ofte pr- dag osv ?

Blir kjempeglad hvis du svarer!

:-)

hilsen vil få flatere mage-

hvor lang tid det vil ta kan jeg ikke si!

Jeg har bestandig gjort det ( fra jeg var ungdom)...

Men jeg trekker inn og holder det så lenge jeg klarer.

Jeg har gjort det som en vane , så jeg gjør det nok opptil 50x dagen...

en bruker jo da de fleste magemuskler...

og jeg har tro på det.

Ser på min søster som har like mange barn som meg , og aldri trener at hun har "hengemage"

Uansett : Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvor lang tid det vil ta kan jeg ikke si!

Jeg har bestandig gjort det ( fra jeg var ungdom)...

Men jeg trekker inn og holder det så lenge jeg klarer.

Jeg har gjort det som en vane , så jeg gjør det nok opptil 50x dagen...

en bruker jo da de fleste magemuskler...

og jeg har tro på det.

Ser på min søster som har like mange barn som meg , og aldri trener at hun har "hengemage"

Uansett : Lykke til

Takk for svar! :-)

Da går jeg igang, og håper det hjelper :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...