Gå til innhold

Hva slags humor har du? Hva synes du er morsomt å se på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En god latter forlenger livet. Og jeg må jammen si jeg har ledd mye den siste måneden med HBO serien Curb Your Enthusiasm. Ellers så liker jeg mange typer humorserier og filmer. Humor i tegneserier er også gøy, feks Pondus. Ellers liker jeg også underbuksehumor.

Anonymkode: d2d30...330

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ellers glemte jeg å nevne Jerry Stiller (R.I.P). Som spilte  Arthur som var faren til kona til kongen av Queens. Han må være den morsomste karakteren jeg har sett i en komi serie.

AnonymBruker
slabbedask skrev (1 minutt siden):

Curb, Klovn og gammel Simpsons.

Samme her, + family guy og american dad. Roger i sistnevnte er så stas, at jeg ler meg skakk. Serien har tapt seg litt da.

AnonymBruker

Nei synes ikke mye er morsomt ser ikke på noen komedier egentlig. Folk som sier politisk ukorrekte ting kan være litt artig noen ganger. Men det er ikke lett å finne siden sier noen noe noen kan bli støtt av fjernes det fra TV skjermen. Men en kan jo finne noe slikt rundt omkring på internett fra tid til annen :) 

Anonymkode: 2fd9b...03b

Jeg tror jeg har en ganske allsidig humor, og har ledd og ler av mye. Family Guy og The Simpsons har blitt nevnt. Husker Little Britain, den var morsom. Hadde en stund sans for Jim Carrey i f.eks Dum og dummere, Jeg, meg og Irene, Ace Ventura, osv. 

Ellers liker jeg mye norsk humor også. Førstegangstjenesten, Side om side, Kongsvikfamiliene, Det kunne ha vært verre, osv..

Annonse

AnonymBruker
Anbru skrev (47 minutter siden):

Jeg tror jeg har en ganske allsidig humor, og har ledd og ler av mye. Family Guy og The Simpsons har blitt nevnt. Husker Little Britain, den var morsom. Hadde en stund sans for Jim Carrey i f.eks Dum og dummere, Jeg, meg og Irene, Ace Ventura, osv. 

Ellers liker jeg mye norsk humor også. Førstegangstjenesten, Side om side, Kongsvikfamiliene, Det kunne ha vært verre, osv..

Side om Side er litt sånn koselig humor. Ikke sånn jeg får skikkelig latterkrampe av, men litt sånn klukk klukk. Ellers er det mye gull i Norsk tv-humor. Førstegangstjenesten synes jeg ikke var noe morsom, det lille jeg så. Smaken er som baken :D

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Side om Side er litt sånn koselig humor. Ikke sånn jeg får skikkelig latterkrampe av, men litt sånn klukk klukk. Ellers er det mye gull i Norsk tv-humor. Førstegangstjenesten synes jeg ikke var noe morsom, det lille jeg så. Smaken er som baken :D

Ja, smaken er som baken. Det er sjeldent jeg gapskratter, men det er jo noen øyeblikk. Blir mest klukk klukk her også, og humre humre 😉 Mye kommer også an på setting og stemning. Ser man ting sammen med venner blir det gjerne litt mer morsomt. 

Det finnes garantert mye morsomt jeg ikke har sett. Men kom på noe til og det er "The Hangover"-filmene med Stu, Phil og Alan. Enkelte scener derfra gapskrattet jeg av. Har du sett dem? Så dem igjen for ikke så lenge siden, så har dem på en måte friskt i minne. 

Syntes Torsdag kveld fra Nydalen hadde sine hysterisk morsomme øyeblikk, og Torsdagsklubben med Otto Jespersens monologer på slutten av programmene... Sikkert ikke han som skrev manuset, men så utrolig morsomt! ☺️

AnonymBruker
Anbru skrev (19 minutter siden):

Ja, smaken er som baken. Det er sjeldent jeg gapskratter, men det er jo noen øyeblikk. Blir mest klukk klukk her også, og humre humre 😉 Mye kommer også an på setting og stemning. Ser man ting sammen med venner blir det gjerne litt mer morsomt. 

Det finnes garantert mye morsomt jeg ikke har sett. Men kom på noe til og det er "The Hangover"-filmene med Stu, Phil og Alan. Enkelte scener derfra gapskrattet jeg av. Har du sett dem? Så dem igjen for ikke så lenge siden, så har dem på en måte friskt i minne. 

Syntes Torsdag kveld fra Nydalen hadde sine hysterisk morsomme øyeblikk, og Torsdagsklubben med Otto Jespersens monologer på slutten av programmene... Sikkert ikke han som skrev manuset, men så utrolig morsomt! ☺️

Har sett hangover filmene, synes de var nokså gode. Spesielt morsom var det når de var i Thailand og tannlegen blant de hadde seg med en shemale. Jeg liker litt drøy humor ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...