Gå til innhold

Hvorfor så mange forum


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

når det er så få brukere og få innlegg? Er det en ide å innskrenke antallet? Feks bare Åpent og Dagbok som noen foreslo nå. 

Inviterer til debatt og innspill fra alle. 

Anonymkode: 369f9...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

når det er så få brukere og få innlegg? Er det en ide å innskrenke antallet? Feks bare Åpent og Dagbok som noen foreslo nå. 

Inviterer til debatt og innspill fra alle. 

Anonymkode: 369f9...10b

Nei hvorfor skal de ta vekk psykiatri? Er nå en del aktivitet der da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (12 minutter siden):

Nei hvorfor skal de ta vekk psykiatri? Er nå en del aktivitet der da. 

Dagbok kan bli det nye psykiatriforumet. Da er de som skriver der mer skjermet og det går ikke an å skrive som anonym der. 

Anonymkode: 369f9...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dagbok kan bli det nye psykiatriforumet. Da er de som skriver der mer skjermet og det går ikke an å skrive som anonym der. 

Anonymkode: 369f9...10b

Det er valg folk må ta selv hvor de vil skrive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Det er valg folk må ta selv hvor de vil skrive. 

Men hvorfor så mange forum? Hvis det er det samme for folk hvilke forum man skriver på så er hele poenget med alle forumene en vits. Ser du ikke det?

Anonymkode: 369f9...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor så mange forum? Hvis det er det samme for folk hvilke forum man skriver på så er hele poenget med alle forumene en vits. Ser du ikke det?

Anonymkode: 369f9...10b

Syns ikke det jeg da, og for meg kan folk skrive hvor de vil. Henger meg ikke opp i sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ok. Så bra. Da skal jeg gå inn på samliv og sex og fortelle om depresjonen min. Og i trening og vektforumet vil jeg skrive om sønnen min med skolevegring. Og så skal jeg fortelle om sexproblemene mine (vaginisme) på tannhelse! 

Anonymkode: 369f9...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Syns ikke det jeg da, og for meg kan folk skrive hvor de vil. Henger meg ikke opp i sånt. 

Ok. Så bra. Da skal jeg gå inn på samliv og sex og fortelle om depresjonen min. Og i trening og vektforumet vil jeg skrive om sønnen min med skolevegring. Og så skal jeg fortelle om sexproblemene mine (vaginisme) på tannhelse! 

Anonymkode: 369f9...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok. Så bra. Da skal jeg gå inn på samliv og sex og fortelle om depresjonen min. Og i trening og vektforumet vil jeg skrive om sønnen min med skolevegring. Og så skal jeg fortelle om sexproblemene mine (vaginisme) på tannhelse! 

Anonymkode: 369f9...10b

Så gale er det ikke, men be my gest :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Så gale er det ikke, men be my gest :) 

*guest

Anonymkode: 369f9...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok. Så bra. Da skal jeg gå inn på samliv og sex og fortelle om depresjonen min. Og i trening og vektforumet vil jeg skrive om sønnen min med skolevegring. Og så skal jeg fortelle om sexproblemene mine (vaginisme) på tannhelse! 

Anonymkode: 369f9...10b

Huffa meg, og huffa meg. «Åpent forum», ÅPENT! Med andre ord hva som helst kan skrives om der. Jeg synes ikke dette er noe problem på de andre forumene. På psykiatri holder folk seg til tema, på samliv er det sex og forhold, på trening er det slanking og kosthold osv. Ikke noe problem. 
Ja gjør det du skriver. Demonstrer i vei, så skal vi andre sitte og se på hvor irriterende vi har vært og beklage oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

*guest

Anonymkode: 369f9...10b

Er ikke så stødig i engelsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedvekten av våre lesere er folk som søker seg inn her fra google. Da er det aller lettest at de forskjellige kategoriene fortsatt er oppdelt slik de er nå. Vi har delt opp og slått sammen noen forum gjennom tidene, men da har det vært for å dele eller for å få aktivitet i de forumene.

Feilpostinger vil bli flyttet, men ett åpent forum er ett åpent forum og man kan skrive om hva som helst der. Dog, er det en ren psykiatri tråd blir de som oftest flyttet over, samme som om det er en ren gravidtetstråd e.l.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...