Gå til innhold

Må betale ca 240 kr for MMS sendt fra EØS område til Norge

Anbefalte innlegg

Det sto i en melding da jeg kom til et land i EØS området at det var gratis å sende sms / MMS og ringe fra EØS området til et annet. Så jeg sendte desverre mange MMSer og det står at jeg må betale 240 kr for disse tilsammen. De trekker nesten 7 kr per MMS. 

Noen som forstår hvorfor de trekker dette og hvorfor jeg fikk en melding om at det var gratis å sende MMS innenfor EØS områdene? 

Anonymkode: cbd34...142

Fortsetter under...

Det viste seg at MMS var gratis i dette området men jeg må muligens allikevel betale... Selskapet mener at jeg må ha blitt av en eller annen grunn koblet til en annen satellitt.  De forsøker å finne ut av dette. Men litt bittert å måtte betale når det skulle være gratis. 

Worrisome Plenty
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det viste seg at MMS var gratis i dette området men jeg må muligens allikevel betale... Selskapet mener at jeg må ha blitt av en eller annen grunn koblet til en annen satellitt.  De forsøker å finne ut av dette. Men litt bittert å måtte betale når det skulle være gratis. 

Si du ikke vil være kunde hos de lengre da, hvis de ikke sletter det kravet. 240 kroner er jo ingenting for ett teleselskap.

Worrisome Plenty skrev (21 timer siden):

Si du ikke vil være kunde hos de lengre da, hvis de ikke sletter det kravet. 240 kroner er jo ingenting for ett teleselskap.

Har skrevet det til de nå. Nå er beløpet kommet opp i 270 tilsammen for de ligger litt på etterskudd i betaling. 

Jeg skulle hatt en regning på 300 kr men må nå betale ca dobbel så mye. Men har sagt at jeg bytter leverandør om de ikke fikser dette. 

AnonymBruker skrev (På 8/14/2021 den 11.16):

Det viste seg at MMS var gratis i dette området men jeg må muligens allikevel betale... Selskapet mener at jeg må ha blitt av en eller annen grunn koblet til en annen satellitt. 

Det er da ikke ditt ansvar så lenge det skal være gratis innen EØS\. 

slabbedask skrev (11 timer siden):

Det er da ikke ditt ansvar så lenge det skal være gratis innen EØS\. 

Enig i det. Men de har fortsatt ikke fikset noe med betalingen. Jeg må ifølge min side hos dem fortsatt betale ca 270 kr for mms. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...