Gå til innhold

La oss starte "tankesmien dol".

Anbefalte innlegg

Jeg føler det er mange her som har erkereaksjonære holdninger. Er det ikke på tide vi også blir hørt? Du bør fungere dårlig sosialt, være trygdet og ha en sunn skepsis til det etablerte. Jeg tenkte med tid og stunder kunne vi få statsstøtte. ( I de tider høyresiden har makten, og er avhengig av FRP sitt samarbeid. Vi kunne bli ett slags missing link mellom sofavelgere og politikere. Hvis de ikke vil høre på oss, så driter de på draget!

Hva tycks?

Anonymkode: 61e78...e71

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/462167-la-oss-starte-tankesmien-dol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er skuffet over manglende respons. Jeg så for meg en slags sjefsideolog stilling. Men når man er for skeptisk, så kan jeg ikke gjøre noe med det. Jeg så for meg millionlønn. Det er bedre enn trygden. Jeg synes også våre synspunkter trengs i en samfunnsdebatt som blir mer og mer elitistisk. Vi kunne hatt en tankesmie helt fri for statsvitere og politiske broilere. Men men. Noen vet ikke å gripe sjangsen.

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er skuffet over manglende respons. Jeg så for meg en slags sjefsideolog stilling. Men når man er for skeptisk, så kan jeg ikke gjøre noe med det. Jeg så for meg millionlønn. Det er bedre enn trygden. Jeg synes også våre synspunkter trengs i en samfunnsdebatt som blir mer og mer elitistisk. Vi kunne hatt en tankesmie helt fri for statsvitere og politiske broilere. Men men. Noen vet ikke å gripe sjangsen.

Skjønner du er skuffet. Klemz

Anonymkode: 11da6...92d

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kunne mer tenkt meg rølpefyll jeg da. Inviterer herved alle dolere til fylla-lag hos meg i morgen fredag kl 18.00 Sharp!

Ta med pils og godt humør! Jeg har alt annet vi trenger

Du må jo oppgi din adresse da. er det fortsatt drammensveien 1?

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette var en veldig rar tråd. Kan det være undergrunnen som tuller?

Anonymkode: b3f45...b07

Jeg har hele livet fått høre jeg er rar, og nå du også!? Dette er mobbing. Snufs.

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Undergrunnen? 

Om det er fra noe etterettning, eller mafia, eller overvåkningspoliti, det vet ikke jeg. Men de kan være rimelig leie og slitsomme å ha med å gjøre. Jeg tror ikke dette var noe som var ønsket, i gamle dager, å få noen underjordiske på nakken. Så hva som kan gjøres, for å bekjempe disse internett-alvene, det vet ikke jeg. Man kan jo prøve å ikke svare dem.

Anonymkode: b3f45...b07

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...