Gå til innhold

Hvis jeg slutter å trene......

Nedia

Anbefalte innlegg

Hvis jeg slutter å trene, har trent en del dette året, 4-5 ganger i uka, vil jeg da gå ned de kg'ene med muskler da? Blir nemlig en del mindre trening, eller ikke noe trening til høsten når jeg beg. på folkehøgskole :/ Og da lurer jeg liksom på om jeg kommer til å gå ned i vekt, la på meg et par kg da jeg beg. å trene.

Håper at noen gidder svare meg på dette.....

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alven

Ah, hadde samme problemet.

Og ikke for å skremme deg, men kan nesten garantere at du ikke går NED i vekt mens du går på folkehøyskole. Omtrent alle la på seg, noen ble nokså lubne faktisk..

Prøv å trene litt mens du er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jompa

Pass på så du ikke kun blir sittende og se på Ricki Lake, Big Brother, Farmen og alle de andre programmene. Jeg tror dette varierer sterkt fra skole til skole, men skolen jeg gikk på var temmelig dau på kveldstid. Som følge av dette ble folk jævlig passive. Det verste vi kan være i dagens samfunn er kontinuerlig passive mottakere av informasjon. De fleste folkehøyskoler har gymsal og trimrom, i tillegg til fine turmuligheter rundt. Benytt disse mulighetene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, hadde samme problemet.

Og ikke for å skremme deg, men kan nesten garantere at du ikke går NED i vekt mens du går på folkehøyskole. Omtrent alle la på seg, noen ble nokså lubne faktisk..

Prøv å trene litt mens du er der.

Takk for svar :)

Jo da, det er nok treningsmuligheter på skolen. Så jeg må prøve å få trent en del der.... Må bare prøve å ikke kutte ned på matinntaket. Jeg har nemlig spiseforstyrrelse, så jeg tror egentlig ikke at jeg kommer til å legge på meg så mye(....). Men det jeg lurer på er liksom hvordan kroppen kommer til å reagere når jeg er vandt til å trene 4-5 ganger i uken.

Men takk for svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...