Gå til innhold

Skulle vært mulig å søke seg til fengsel også

Anbefalte innlegg

På samme måte som at man går til legen for henvisning til psykiatrisk. 

Noen folk trenger en liten, eller lang periode der man kan være i fengsel hvis man føler man ikke har kontroll og kan være til fare for andre eller seg selv. 

Det kunne gjort at det ble mindre kriminalitet også, fordi da trenger ikke de som har behov for fengsel å gjøre noe kriminelt for å komme dit. 

Anonymkode: 93f10...5c2

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Noen folk trenger en liten, eller lang periode der man kan være i fengsel hvis man føler man ikke har kontroll og kan være til fare for andre eller seg selv. 

Det kunne gjort at det ble mindre kriminalitet også, fordi da trenger ikke de som har behov for fengsel å gjøre noe kriminelt for å komme dit. 

Det er psykisk helsevern som har ansvaret for dette. Fengslene er en del av rettssystemet, og  har ansvar for å sørge for at straffedømte skal sone ilagt straff. Til info er det (altfor) lange soningskøer som det er, så det ville bli helt feil å pålegge fengsler ansvar ut over det ansvarsområde de har pr i dag. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

det er vel bare å ta med seg telt å flytte inn i marka en måned eller 3 så har du isolasjon :) 

Anonymkode: 36c58...48c

Jeg vil jo ikke isoleres. Isolasjon har jeg nok av hjemme. Jeg vil være med andre! Og det får man i fengsel 🙂

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg vil jo ikke isoleres. Isolasjon har jeg nok av hjemme. Jeg vil være med andre! Og det får man i fengsel 🙂

det får du på psykiatrisk også.

Anonymkode: b8475...07d

Annonse

Men kloster er helt uaktuelt? Du får et regelmessig liv med faste rutiner og og faste tider for sosialt samvær (hvis du ikke går for noen av de strengeste ordrene da). Man kan besøke et kloster og ta del i de daglige rutinene som gjest også enkelte steder. Da får du prøvd ut alt du drømmer om, uten å måtte gjøre deg til kriminell først.

Anonymkode: 06235...206

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Søk heller om å bli innlagt da, det er de som skal hjelpe psykisk syke. 

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Har du erfaring av å sitte i fengsel>?

90tallsbarn skrev (18 minutter siden):

Faen for et dumt spørsmål. Må jeg repetere? Han vil i fengsel. Da er det bare å gjøre noe så en havner der

Det tar så jævla lang tid. Gjør jeg noe ulovlig nå så er jeg ikke i fengsel før om 2år!! Jeg vil i fengsel nå. 

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det tar så jævla lang tid. Gjør jeg noe ulovlig nå så er jeg ikke i fengsel før om 2år!! Jeg vil i fengsel nå. 

Ja patetisk samfunn og treigt system. Fy faen så treigt alt er. En kan ha forandret seg på 2 år da men da skal man i fengsel vettu. Ubrukelige mennesker og samfunn. 

90tallsbarn skrev (15 minutter siden):

Ja patetisk samfunn og treigt system. Fy faen så treigt alt er. En kan ha forandret seg på 2 år da men da skal man i fengsel vettu. Ubrukelige mennesker og samfunn. 

Ja jævla helvetes stat. Ikke rart det er så mye kriminalitet når folk må vente i 2år på å komme inn. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...