Gå til innhold

Jeg ligger unna den alternative verdenen, men!

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg er nesten overbevist om at vi sender ut energier. Jeg merker når jeg har høy eller lave eller bare flate. Er de flate så har alt «pause», da har ikke jeg behov for noe spesielt og det skjer ikke noe og det er liksom greit. 
Er de høye så har jeg godt humør, får lettere kontakt med folk og jeg får faktisk meldinger/folk tar kontakt.

Men plutselig kan de bli lave igjen. Som om jeg skal straffes ELLER at det bare er aspergersen som har blitt litt for overbelastet så jeg blir deprimert. Da blir det slik det er nå. Det er som om verden bare blir stengt. Folk svarer ikke, ingen gir lyd fra seg, jeg går bare i min egen lille verden og finner liksom ikke noen glede i noe. Det er som om alle har funnet det de trenger i livet. Jeg er bare ute av syne og totalt glemt. 

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Så kan man styre litt med energiene sine? Hvis man gjør nødvendige ting for å føle seg bedre er sjansen større for at man får det man ønsker? Har jo opplevd det før. Men det er jo ikke sååå enkelt bokstavelig talt. Men hva skal jeg gjøre for å klare å ha det litt bedre med meg selv? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...