Gå til innhold

Lørdagskveld - hvordan er helga?

Anbefalte innlegg

Vi er parkert i hver vår ende av sofaen, mannen og jeg, etter en lang dag i Trondheim. Har hjulpet dattera (ny student) med mye forskjellig,  sett litt av sentrum (det regnet hele dagen og vi var veldig slitne), og nå har vi hver vår boks med Dahls pils,  og den smakte godt!

I morgen bærer det sørover igjen. Håper vi får sett mer av byen neste gang vi kommer på besøk. Det er så mange store, fine trehus her, i mange farger! Artig! Og så er det veldig kupert, mange bakker opp og ned - jeg som trodde det var omtrent flatt her 😮 Og så føler vi nesten at vi er i et annet land... de fleste snakker jo trøndersk her 😄😄😄 

Dere andre da, hva gjør dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/462202-l%C3%B8rdagskveld-hvordan-er-helga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var også parkert i sofaen igår kveld, etter en fin dag. Var på min første sopptur noensinne og det var en koselig opplevelse.  Har jo ikke peiling på sopp, så jeg var mest med for hyggen skyld (og som sjåfør)  Fikk en kraftig oppvekker om hvor dårlig form jeg er i, så nå er det bare til å brette opp ermene og å begynne med trening igjen. 

Annonse

emilie321 skrev (11 timer siden):

Jeg var også parkert i sofaen igår kveld, etter en fin dag. Var på min første sopptur noensinne og det var en koselig opplevelse.  Har jo ikke peiling på sopp, så jeg var mest med for hyggen skyld (og som sjåfør)  Fikk en kraftig oppvekker om hvor dårlig form jeg er i, så nå er det bare til å brette opp ermene og å begynne med trening igjen. 

Sopptur er koselig! Min far kan masse, men jeg tør nesten ikke plukke noen hvis ikke han er med, selv om jeg er 50 år nå 😄

Grendel skrev (5 timer siden):

En sløv dag på hytta. Det har styrtregnet, men jeg tok en liten joggetur bare for å krysse av st jeg har gjort det.

Brukte lang tid på å lage en god middag. Deretter pils, smågodt og TV.

Ja, vi hørte at akkurat det døgnet vi var i din by, hadde det ikke regnet så mye siden mars 😮😮😮

Men i dag var det så fint å kjøre gjennom Melhus (fascinerende landskap med leirmasser og raviner og masse flott landbruk) og over Dovrefjell. Elvene var veldig store og brune etter nedbøren i går.

Gleder meg til mer tid i byen ved neste besøk!

påskelilje skrev (3 minutter siden):

Sopptur er koselig! Min far kan masse, men jeg tør nesten ikke plukke noen hvis ikke han er med, selv om jeg er 50 år nå 😄

Ja, det var veldig hyggelig.  Også godt å være ute i frisk luft😊  Skjønner deg godt. Det kan jo bli fatalt hvis en tar feil sopp og så spiser den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...