Gå til innhold

Synes du Erna er hot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes hun er flott, overvekten til tross. Hun holder seg veldig godt til å være 60 år, med hun hadde nok blitt veldig rynkete om hun hadde hatt normal vekt. 

Anonymkode: 35573...185

Skrevet

Haha denne trådtittelen ga meg en god latter 😂

Anonymkode: 32764...2a7

Skrevet

Nei.

...men det viktigste er vel hva hun gjør med landet. Personlig synes jeg utviklingen Norge har tatt de siste 50 årene, ikke har vært særlig bra, er bare raskeste vei til USA tilstander. Maksimere økonomisk vekst, ja det får hun nok til, men til hvilken pris. Og hva er vitsen vi kan jo bare flytte til USA om det er det vi ønsker for landet.

Anonymkode: af0bb...809

Skrevet

Hun er velkledd og presentabel. Det får bli opp til Sindre å kalle henne hot.

Worrisome Plenty
Skrevet

Hun er ikke stygg. Hot er vel ikke rette ordet på noen som har rundet 60 eller 50 eller 40. Hun er ansiktspen.

Skrevet
Worrisome Plenty skrev (5 timer siden):

Hun er ikke stygg. Hot er vel ikke rette ordet på noen som har rundet 60 eller 50 eller 40. Hun er ansiktspen.

Hva er det som gjør henne ansiktspen? 

Worrisome Plenty
Skrevet
diagnosen skrev (15 timer siden):

ansiktet?

Skrevet

Ville ikke sagt hot, nei. Men jeg synes hun er flott på sitt vis, og hun har en likandes fremtoning. 

Anonymkode: ff0d4...e7e

Skrevet
Worrisome Plenty skrev (3 timer siden):

ansiktet?

😂 Ja er jo forsåvidt enig. Hun ser ikke så gammel ut for alderen heller. 

Skrevet (endret)
diagnosen skrev (18 timer siden):

Hun har et nett og pent ansikt. :) Men mener du seriøst at ingen over 40 år kan være hot??? Hvor gammel er du?

Ikke at jeg er hot (kun for spesielt interesserte! 😂 ), men jeg mener at det er mange som er over 40 som er riktig hotte!

Endret av Lillemus
Skrevet
Lillemus skrev (24 minutter siden):

Hun har et nett og pent ansikt. :) Men mener du seriøst at ingen over 40 år kan være hot??? Hvor gammel er du?

Ikke at jeg er hot (kun for spesielt interesserte! 😂 ), men jeg mener at det er mange som er over 40 som er riktig hotte!

"Nett" er vel å ta litt hardt i vel. Pent ansikt, men det hadde falt sammen i rynker om hun hadde gått ned i vekt. Husk på hva som skjedde med ansiktet til Moskva Marit. Og en såpass stor person kan aldri bli " nett". :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

"Nett" er vel å ta litt hardt i vel. Pent ansikt, men det hadde falt sammen i rynker om hun hadde gått ned i vekt. Husk på hva som skjedde med ansiktet til Moskva Marit. Og en såpass stor person kan aldri bli " nett". :)

Jeg synes hun har et nett ansikt. :) Men ja, hun vil bli rynkete om hun går mye ned i vekt, det er det ingen tvil om.

Worrisome Plenty
Skrevet

Tykke damer holder seg bedre i utseende enn tynne. Spesielt hvis den tynne røyker. Damer uten overvekt som røyker og har pushet 60 er ofte svært rynkete.

Skrevet
Lillemus skrev (2 timer siden):

Har jeg sagt at ingen over 40 er hot? Hun er sikkert hot for de som liker sånt. 

Skrevet
Worrisome Plenty skrev (1 time siden):

Tykke damer holder seg bedre i utseende enn tynne. Spesielt hvis den tynne røyker. Damer uten overvekt som røyker og har pushet 60 er ofte svært rynkete.

Vet du om Erna røyker? 

Skrevet
diagnosen skrev (2 minutter siden):

Vet du om Erna røyker? 

Hun gjorde, men sluttet. 

Skrevet
diagnosen skrev (2 minutter siden):

Har jeg sagt at ingen over 40 er hot? Hun er sikkert hot for de som liker sånt. 

Sorry! Den skulle vært til @Worrisome Plenty

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun gjorde, men sluttet. 

Kanskje det er derfor hun ser halveynkete ut

Worrisome Plenty
Skrevet
Lillemus skrev (2 timer siden):

Sorry! Den skulle vært til @Worrisome Plenty

Hot er ikke ordet jeg ville brukt om en attraktiv 40åring eller eldre nei.

Skrevet

Erna har noen av de lengste, mest sexy beina jeg noen gang har sett

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...