Gå til innhold

Om jeg hadde sluttet på DOL

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Så hadde antall innlegg på åpent forum blitt redusert med 2/3 deler. Det er noe å tenke på. Dere skal med andre ord være glade for at dere har meg! 😊 Bare på denne siden nå så har jeg startet 10 tråder med denne. 

Anonymkode: 26149...aeb

Er du en gammel travert, vært her i mange år med mange nicks kanskje?

Anonymkode: c8c7f...c21

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er du en gammel travert, vært her i mange år med mange nicks kanskje?

Anonymkode: c8c7f...c21

Nei. Har bare vært her et halvt år ca. Men siden det gnåles om lite liv her så tenkte jeg at jeg ville si at jeg bidrar. 

Jeg sto for nesten alle psykiatritrådene på psykiatridelen før, men i det siste har jeg nesten ikke startet noen tråder for det er så morsomt å se på at alle de med nick klager på hvor lite liv det er, men aldri lager noe selv 😅

Anonymkode: dfe30...4e2

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Så hadde antall innlegg på åpent forum blitt redusert med 2/3 deler. Det er noe å tenke på. Dere skal med andre ord være glade for at dere har meg! 😊 Bare på denne siden nå så har jeg startet 10 tråder med denne. 

Les deg opp på kvalitet kontra kvantitet. Ørten ubrukelige tråder er verre enn 2 gode.

Anonymkode: 1a33b...1d0

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...