Gå til innhold

Har nyhetene asperger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

diagnosen skrev (3 timer siden):

De er jo helt opphengt i koronasmitte og dens statistikk. 10 nye idag smittede i Gausdal 3 nye i Gol og 3651 nye i Frankrike. 

50 innlagte, 24 utskrevet og 989 døde. 

Nå holder det. 

Enig.  Nå holder det virkelig. Vi må bare erkjenne at Korona er kommet for å bli, og at folk vil bli smittet, syke og dø. Sånn er livet. Get over it. Hvis de fortsetter med denne rapporteringen, synes jeg de også rapportere om alle som får symptomer på hjerteinfarkt, hvor mange som virkelig har fått et hjerteinfarkt og hvor mange som døde av det. Likeens med kreft. Hvor mange får symptomer på kreft hver dag, hvor mange som faktisk får en kreftdiagnose hver dag, og hvor mange som dør av kreft hver dag. Og en rekke andre sykdommer. 

Nå må de la Korona ligge. 

Anonymkode: 96576...29c

UtakknemligDiva

Jeg er faktisk ikke så opphengt i statistikk som det der. Noen ganger lurer jeg på om det er nyhetene/samfunnet som har såkalt Asperger for hele jævla tiden skal vi bli fortalt hva vi er, hvilken personlighetstype vi er, hva som er våres forutsetninger osv. Mange ganger har jeg hatt folk rundt meg som sier «du er mer slik stille du ja» «du er en tenkende person» bla bla. Hvor mange ganger har jeg ikke irritert meg over folk som må fortelle hva jeg er ? 
Har også tatt tester på skolen hvor vi fikk et resultat på hvilken type vi er. 

Og samfunnet liker å sette diagnoser. Snart handler alle «bli kjent» samtaler om «hva er din diagnose»

Men vi trenger å sette ting i bås da, for det forenkler livet å dele ting inn i grupper. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Enig.  Nå holder det virkelig. Vi må bare erkjenne at Korona er kommet for å bli, og at folk vil bli smittet, syke og dø. Sånn er livet. Get over it. Hvis de fortsetter med denne rapporteringen, synes jeg de også rapportere om alle som får symptomer på hjerteinfarkt, hvor mange som virkelig har fått et hjerteinfarkt og hvor mange som døde av det. Likeens med kreft. Hvor mange får symptomer på kreft hver dag, hvor mange som faktisk får en kreftdiagnose hver dag, og hvor mange som dør av kreft hver dag. Og en rekke andre sykdommer. 

Anonymkode: 96576...29c

Ikke glem den årlige influensaen.

Anonymkode: 4efcd...0a0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...