Gå til innhold

Deler av malingen har forsvunnet, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig var jeg idiot nok til å sette fra meg en myggspray i karmen mens jeg var borte i sommer. Denne flasken har det selvfølgelig begynt å renne litt fra og malinga ble litt ødelagt der flasken hadde stått. En ser i treverket. Det er ikke stort. Men kan man male over det selv eller pleier de ikke å bry seg med slik? 

Anonymkode: 97ac7...4ed

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Selvfølgelig var jeg idiot nok til å sette fra meg en myggspray i karmen mens jeg var borte i sommer. Denne flasken har det selvfølgelig begynt å renne litt fra og malinga ble litt ødelagt der flasken hadde stått. En ser i treverket. Det er ikke stort. Men kan man male over det selv eller pleier de ikke å bry seg med slik? 

Hvor er det du har vært da? Litt forskjell om det er hos noen du kjenner, en gammel campinghytte eller et fint hotell... 

Som utleier selv:

Jeg synes du først skal forsøke å fjerne merket, om det ikke går forteller du til eier hva som har skjedd (sender evt. bilde) og spør hva h*n ønsker du skal gjøre med det. Mange eiere ønsker ikke at leiere skal sette i gang å male - man kan være litt usikker på hvordan resultatet da blir, og ønsker kanskje å gjøre det selv. Men her er det ulike meninger - så spør.

Endret av Ekstra
Ekstra skrev (7 minutter siden):

Som utleier selv:

Jeg synes du først skal forsøke å fjerne merket, om det ikke går forteller du til eier hva som har skjedd (sender evt. bilde) og spør hva h*n ønsker du skal gjøre med det. Mange eiere ønsker ikke at leiere skal sette i gang å male - man kan være litt usikker på hvordan resultatet da blir, og ønsker kanskje å gjøre det selv. Men her er det ulike meninger - så spør.

Hvor dyrt pleier dette å bli? Kan de ta hele depositumet liksom?

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor dyrt pleier dette å bli? Kan de ta hele depositumet liksom?

Jeg ville ikke tenkt at dette behøvde å gå ut over depositumet, men det er helt umulig å si. Tror du kan være ganske trygg, i hvertfall om du forsøker å ordne opp på en ryddig måte og sier fra.

Annonse

Ekstra skrev (4 timer siden):

Jeg ville ikke tenkt at dette behøvde å gå ut over depositumet, men det er helt umulig å si. Tror du kan være ganske trygg, i hvertfall om du forsøker å ordne opp på en ryddig måte og sier fra.

Ok. Det er ikke noe stort. Det er bare en sirkel der sprayen stod. Så en ser litt av treverket og malinga akkurat der er veldig tørr. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok. Det er ikke noe stort. Det er bare en sirkel der sprayen stod. Så en ser litt av treverket og malinga akkurat der er veldig tørr. 

https://www.aftenposten.no/bolig/i/b58Rpk/slik-fjerner-du-flekker-paa-treverk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...