Gå til innhold

Nettbutikken Tights, altså siden det er så billig, jeg lurer på hva slags varer det egentlig er?

Anbefalte innlegg

De spamer e-posten med rabatt og «skynd deg!!» hele dag. Jeg synes noe virker litt uetisk her. Og hvorfor selger de mye billigere enn andre? Er det fake varer? Feks mat som egentlig er ganske dyr. Mandelsmør og slik.. er jo svindyrt i butikker ellers. 

Anonymkode: 4b4bb...7e5

Fortsetter under...

De tilbudsprisene på klær  de påstår man må skynde seg å gripe er stort sett fastpris. 

Jeg syns dog ikke de er så veldig mye billigere på matvarer en i helsekost og butikk.

De er også de eneste som selger tagatesse nå (under navnet tagasøtt ) men mener å huske at da det var tilgjengelig i butikk så var det ikke store forskjellen.

Anonymkode: ef5d3...37e

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

De spamer e-posten med rabatt og «skynd deg!!» hele dag. Jeg synes noe virker litt uetisk her. Og hvorfor selger de mye billigere enn andre? Er det fake varer? Feks mat som egentlig er ganske dyr. Mandelsmør og slik.. er jo svindyrt i butikker ellers. 

Anonymkode: 4b4bb...7e5

Veldig billig er de da ikke? Vi spiser lavkarbo, mannen og jeg, så jeg har handlet litt varer derfra, god service, kjapp levering og bra varer. Bortsett fra en treningstights jeg kjøpte som jeg overhodet ikke var fornøyd med, men det var null problem å returnere den og få pengene tilbake. :) I overkant mye reklame på e-post, det er jeg enig i.

Jeg har kjøpt treningstøy der, og er superfornøyd! Har to ganger kjøpt dobbeltpakke med Bumpro-tights, og er superfornøyd 😊, og har også 2 t-skjorter (husker ikke merket). Dattera er også veldig fornøyd m treningstøyet.

Har ikke kjøpt noe mat der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...