Gå til innhold

Reklame, har blitt en mindre del av hverdagen.

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Etter strømmingstjenester ser jeg nesten ikke reklamer lengre. Har du også det sånn? Det er litt deilig. Webreklamer kikker jeg sjelden på. Men av og til.

Jeg savner ikke tiden da man måtte se ørten reklamer inne i ett program. Det ser dårlig ut for reklamefinansiert media. Jeg lurer på hvordan VG og Dagbladet gjør det med penger nå?

Fortsetter under...

Ja reklame er plagsomt. For tjenester jeg bruker mye som strømmetjenester er det greit å betale for å slippe reklamer, men for websider jeg sjekker en sjelden gang så gidder jeg ikke å abonnere liksom. Burde være en "strømmetjeneste" som dekket alle sider hvor google hadde annonser f.eks hvor isteden for å se en annonse så går litt av månedsbetalingen til den websiden. Så kan alle sider bare få alle annonser derifra så kan alle brukere som vil slippe å se annonser, uten å måtte "jukse" seg til å ikke se annonser.

Anonymkode: e5f5d...1c9

Jeg betaler for et par aviser og for strømmetjenester. Det var en terskel å ikke lese gratis, men helt greit. Skal man ha bra aviser (Aftenposten) så må de ha inntekter. 

Dagbladet får også penger av meg så de også kanskje kan bli en ordentlig avis en dag.

Drømmeautomat skrev (11 minutter siden):

Kan anbefale AdBlock for nettlesere, det har jeg brukt i mange år. 

Jeg har litt utfordringer med AdBlock i den forstand at jo flere som bruker det, jo mer innhold kommer til å kreve betaling. Jeg blir ikke så plaget av reklame heller. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...