AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 Skrevet 23. august 2021 Hvilke kjeder er hvor man kan få hjelp til (gjerne å kjøpe) og å installere en kjøkkenvifte? Vet Elkjøp har, men er det flere? Anonymkode: 1dabe...c1b 0 Siter
morsan Skrevet 24. august 2021 Skrevet 24. august 2021 Jeg har ikke fått dette installert via en kjede, men ved hjelp av en frittstående elektriker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 Skrevet 24. august 2021 morsan skrev (14 minutter siden): Jeg har ikke fått dette installert via en kjede, men ved hjelp av en frittstående elektriker. Takk! Anonymkode: 1dabe...c1b 0 Siter
morsan Skrevet 24. august 2021 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk! Anonymkode: 1dabe...c1b Men lurt å sjekke med elektriker hva det er du trenger ut fra plassering i rom etc. før du kjøper noe. Noen vifter er "alt-i-ett", slik at denne dingsen som er over komfyren på undersiden av overskapet også inneholder motoren, og at avtrekket går rett ut gjennom et hull i veggen. Andre har selve motoren plassert f eks på loftet over med et rør i skapet. Og endelig har man jo vifter som er integrert i koketoppen, men antar det ikke er det du spør om 🙂 I mine tre siste boliger har jeg hatt hver av disse tre typene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.