Gå til innhold

Hvor ta blodprøve?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om man må ha legetime for å ta blodprøve? 

Jeg har tatt flere graviditetstester som er negative men fikk beskjed av utenlandske klinikken som jeg har tatt ivf på at jeg må ta blodprøve før jeg avslutter behandlingen. Men fastlegekontoret mitt vil ikke involveres i dette pga jeg er over 40. 

Noen som har tips til meg om hvor jeg kan ta den enkelt og billig, uten legetime? 

Vurderer Dr  dropin . Koster vel 600 kr minst å få tatt den der. Men da er det legetime itillegg og det trenger jeg ikke. Men jeg får ihvertfall tatt blodprøven. Furst er også en mulighet, men de har en beliggenhet som jeg ikke liker rett ved et senter for narkomane. Ellers er det volvat. Vet ikke om de tar blodprøver på direkten uten legekonsultasjon ? 

Anonymkode: fb2db...90a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/462342-hvor-ta-blodpr%C3%B8ve/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant en furst som lå bedre til. Står at det er drop in. Så regner med at det enkleste  og billigste er å gå der. Regner ikke med at blodprøven viser at jeg er gravid men legen mente det er 30 prosent sjanse for at den viser det tross negative hjemmetester. 

Anonymkode: fb2db...90a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...