Gå til innhold

Vanvittig trist! Tre brødre drept i bilulykke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er noe av det tristeste av innenriksnyheter jeg har lest siden de to søstrene ble drept av lynet forrige måned. Som forelder selv gjør slike historier dypt inntrykk på meg. For en bunnløs sorg det må være å miste et barn, og å miste flere barn må være helt grusomt! Tenk, tre sønner revet bort plutselig og samtidig! 😢😢😢

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/7dVng9/politiet-tre-broedre-omkom-i-ulykke-paa-flaa 

Skrevet

Ja, jeg så det akkurat 😞 Helt grusomt!!! Nei, så fryktelig det må være for foreldrene 😞 

Skrevet

Det er så fryktelig at jeg knapt klarer å tenke på det, helt grusomt. 😪

Skrevet

Finnes ikke ord på hvor forferdelig dette er😢

Skrevet

Ja veldig trist og grusomt, stakkars foreldrene. Skjønner ikke hvordan de skal klare seg gjennom dette :( 

Skrevet

Herregud så fælt, og for en fryktelig måte å dø på ..

Nicklusheletida
Skrevet

Det er så grusomt 😞 Jeg hadde ikke klart å leve videre om jeg mistet alle mine 3 barn. Stakkars foreldre.

UtakknemligDiva
Skrevet

Ja drit trist! 
Det er egentlig enda en bekreftelse på at livet ikke er noe å være glad for

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...