Gå til innhold

Forkjølelse eller Korona?

Anbefalte innlegg

Mine symptomer:

• Tett og rennende nese

• Slim i halsen

• Sår hals, vondt å svelge

• Frysninger

• Lett feber

• Svimmelhet

• Slapphet

• Vondt i bihulene

• Hodepine

• Rennende øyne

• Redusert lukt- og smakssans, kanskje fordi jeg er så tett

Har foreløpig ingen hoste… Er det noe som skiller korona fra vanlig forkjølelse? Symptomene jeg har nå, er de samme symptomene jeg får når jeg er forkjølet… Skal teste meg, men hva er de vanligste symptomene på korona?

Anonymkode: 943e0...d74

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/462396-forkj%C3%B8lelse-eller-korona/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har foreløpig ingen hoste… Er det noe som skiller korona fra vanlig forkjølelse? Symptomene jeg har nå, er de samme symptomene jeg får når jeg er forkjølet… Skal teste meg, men hva er de vanligste symptomene på korona?

Test deg så du ikke risikerer å smitte andre om det skulle være corona.

Hey! Dette skal du ikke be DOL besvare, dette skal en coronatest besvare. Jeg blir rystet over at du har latt så mange symptomer utvikle seg uten å ringe coronatelefonen og få time asap. Ring NÅ, og hold deg inne til du har gått svar! 

Endret av Kayia
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Mine symptomer:

• Tett og rennende nese

• Slim i halsen

• Sår hals, vondt å svelge

• Frysninger

• Lett feber

• Svimmelhet

• Slapphet

• Vondt i bihulene

• Hodepine

• Rennende øyne

• Redusert lukt- og smakssans, kanskje fordi jeg er så tett

Det er nettopp symptomene en jeg kjenner med en vaksinedose har nå med Covid. 

Annonse

Jeg er helt enig med alle de foran her som sier at du må teste deg. 

Selv om de aller fleste koronatester er negative, så er det viktig med svært lav terskel for testing nettopp for å fange opp de som har covid. 

Jeg har nylig hatt et husstandsmedlem med tilsvarende  symptomer, men med negativ koronatest. Det hadde vært utenkelig å ikke teste seg, men negativ test hos han gjorde jo at resten av oss beboere slapp å teste oss, og ikke minst at vi kunne leve normalt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...