Gå til innhold

Venter vi bare på at vi skal bli syke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Synes det er sykdomsfokus nesten over alt og noen ganger føles det som man er naiv om man tror man er frisk eller kommer til å holde seg frisk. Som om det på en måte ikke er helt lov, hvis dere skjønner? 

Anonymkode: a4b28...504

Ja, nå kommer Covid-22 som blir langt verre enn Delta. Dette kan bli virkelig farlig. Nye vaksiner må utvikles, og vil starte på null igjen.

https://www.pharmacy.biz/new-super-variant-covid-22-more-dangerous-than-delta/

Sitat

A Coronavirus “super variant” worse than Covid-19, Covid-22, is likely to emerge next year, stated reports on Tuesday (Aug 24), citing a Zurich-based scientist’s claim, who also warned that every unvaccinated person, including children, is a potential super-spreader.

According to Dr Sai Reddy, the immunologist expert at federal technology institute ETH Zurich, a combination of existing strains is likely to result in a new and more dangerous phase of the pandemic.

“Covid-22 could be even worse than what we are experiencing now,” Reddy warned, adding that multiple vaccinations will need to be prepared over the next few years as the world continues to fight the evolving threat, “maybe for the rest of our lives”, reports said.

Anonymkode: 8cbbf...b52

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, nå kommer Covid-22 som blir langt verre enn Delta. Dette kan bli virkelig farlig. Nye vaksiner må utvikles, og vil starte på null igjen.

https://www.pharmacy.biz/new-super-variant-covid-22-more-dangerous-than-delta/

Anonymkode: 8cbbf...b52

Kommer dette så er jeg uansett ikke her for å få det. 

Anonymkode: 668c4...38a

Jeg klarer ikke å nyte at jeg er frisk og har energi fordi jeg er redd for nedturen når jeg kanskje bare ligger i sengen. Jeg føler at det på en måte ikke er lov å tro at man er frisk lenger. Alle skal vi være syke. Er nesten så jeg føler at de syke er missunnelige, og siden det er så mange syke i samfunnet så vil de at alle skal være det. Sier ikke at det ER slik, jeg bare føler at i stedet for at vi skal ha lov å ha det bra så skal heller alle ned i gjørma. 

Anonymkode: a4b28...504

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...