AnonymBruker Skrevet 30. august 2021 Del Skrevet 30. august 2021 Jeg hadde vært på butikken. Og så kommer det en mann gående. Og han sier hei og smiler. Jeg klarer akkurat å si hei og snu meg da han nettopp er forbi. Og innser at det må være utleier. Men jeg sliter så mye med å kjenne igjen ansikter som jeg kun har sett 6 til 7 ganger. Han bor rett over meg, men jeg har allikevel kun møtt på han så lite. Følte det var pinlig at jeg måtte snu meg og si hei. Altså det at jeg ikke klarte å kjenne han igjen/ registrere at det var han før sent. Men heldigvis så fikk han nok med at jeg sa hei. Huff er jo viktig å være høflig og hyggelig med utleier da. Også virket jeg sikkert ganske så overlegen. Men glad jeg klarte å få fram et hei før han gikk videre. Er dette en normal ting å slite med? Det å kjenne igjen et menneske etter å ha sett de i veldig korte øyeblikk 6 til 7 ganger i løpet av ett år? Anonymkode: 319ef...e6a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/462451-litt-ansiktsblind-eller-pinlig-situasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.