Marye Skrevet 19. januar 2022 Skrevet 19. januar 2022 Jeg vil gjerne leve så lenge som mulig men tror nok at jeg dør ung:( 0 Siter
FGT Skrevet 19. januar 2022 Skrevet 19. januar 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Ja er et slit uten noe opplevd mening for min del, og helsa blir dårligere og dårligere for hvert år som går, så håper ikke jeg blir så gammel. Anonymkode: 56acc...60b Skjønner, men har du et eller annet håp , tross alt ? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 Skrevet 19. januar 2022 FGT skrev (7 minutter siden): Skjønner, men har du et eller annet håp , tross alt ? nei. sånn er det med den saken. Anonymkode: 56acc...60b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 Skrevet 19. januar 2022 Jeg vil gjerne bli gammel hvis helsa er god. Hvis ikke er det nok ikke bare bare å bli gammel. Men jeg har vel en liten formening om at man må gjøre sitt for å ha en best mulig psykisk og fysisk helse, og at det er noe man skylder sine nærmeste. I alle fall hvis man har barn som i mitt tilfelle. Jeg må holde meg i best mulig form og være i live for mine barns skyld langt ut i alderdommen, tenker jeg. Gleder meg til å bli bestemor når den tid kommer, og ønsker å være tilstede for barn og barnebarn i framtida. Ser for meg at jeg vil bli en snill gammel bestemor Anonymkode: 18b73...7ab 0 Siter
Glitter Skrevet 19. januar 2022 Skrevet 19. januar 2022 I gode perioder ønsker jeg å bli gammel med god helse. I verre, nei. Helst ikke. Så lærer jeg jo at når jeg er skikkelig dårlig, så har jeg jo kommet ut av det før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.