Lav hcg stigning Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Hei. Ut ifra sist menstruasjon burde jeg være 9 uker på vei. For halvannen uke siden fikk jeg brunlig slim og noen små koaguler da jeg var på toalettet. Fikk samtidig menslignende smerter som varte ca tre dager før det avtok helt. Tok kontakt med fastlegen min mandag for en uke siden som henviste meg til sykehuset da hun ikke kunne se noen hjerteaksjon på ultralyd. Jeg fikk kontroll på onsdag og tok en hcg: 43431. De klarte heller ikke se noe hjerteaksjon og mente jeg var kommet mye kortere (5-6 uker), klarte heller ikke måle CRL. Tok en ny hcg på fredagen: 45054, altså svakt stigende. Fikk ny ultralyd og hcg mandagen etter: 51781, men fortsatt ingen avklaring med ultralyd. De klarte imidlertidig måle CRL til 3,7 mm. Konklusjonen fra sykehuset er at det er ugler i mosen, men de klarer ikke fastslå om det er MA. Jeg er i god form og ingen blødning lenger. Er satt opp til ny kontroll om en uke. Snakk om at tiden går sakte når man venter på sånt her! Er det noen som har erfaring med så lav hcg stigning? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/462472-lav-stigende-hcg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.