Gå til innhold

forbrenning av karb, fett og muskler

Gjest lysegul

Anbefalte innlegg

Gjest lysegul

jeg har hørt flere her si at hvis man trener under en time så er det karbohydrater som forbrennes, så begynte fettet å forbrennes, og etter to eller 4 timer(husker ikke helt hva det var) så begynner kroppen å ta energi fra musklene. vil det si at man ikke blir noe slankere av å f eks jogge 20-30 min annenhver dag i forhold til hvis man ikke hadde gjort det fordi det bare er karbohydratene som har blitt forbrent?? hva bør man spise etter trening for at så mye fett og så lite muskler som mulig skal bli borte? hvis jeg trener litt(20-40 min med kondisjonstrening) rett før jeg legger meg og ikke eter noe etterpå, brytes noe av musklene ned da? hva om jeg trener styrke uten å ete etterpå? hvis noen orker å svare på dette blir jeg kjempeglad, for jeg er ganske forvirra når det gjelder det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest haakoona

Stå opp en time før frokost, ta deg en proteinshake, og jogg i moderat fart i 30-40 minutter.

Det er før frokost man forbrenner mest fett, og hvis du tar en proteinshake, mister du ikke så mye muskler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest (ikke undertegnet)

Det er best å trene før frokost på tom mage. Men det som er viktig, er at du spiser et lite måltid/frukt e.l. innen en time etter treningen. Da unngår du kroppen forbrenner muskler istedenfor fett. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...