Gå til innhold

Synes det er rart at DNA-bevis kommer flest nå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

DNA bevisene er jobbet med i flere år, det står jo i alle medier.

Anonymkode: 6cd7e...286

Hvorfor har de ikke fakket han fyren før nå da? Han var jo i søkelyset allerede fra starten. Nei, dette er slett politiarbeid. 

Anonymkode: c3046...d4d

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Nei, dette er slett politiarbeid. 

Det er dessverre ikke denne saken alene om. Vi har sett flere dokumentarserier om norske, uløste krimsaker i det siste og det virker som om politiet på 80- og 90-tallet lett kjørte seg fast i et spor som de bestemte at var det riktige og nektet å høre på annet. At mange av de som var med den gangen nekter å uttale seg i dag er jo litt pussig.

Lillemus skrev (53 minutter siden):

Det er dessverre ikke denne saken alene om. Vi har sett flere dokumentarserier om norske, uløste krimsaker i det siste og det virker som om politiet på 80- og 90-tallet lett kjørte seg fast i et spor som de bestemte at var det riktige og nektet å høre på annet. At mange av de som var med den gangen nekter å uttale seg i dag er jo litt pussig.

Ja det er jeg enig i, det virker som svenskene er flinkere på å oppklare ting. Har sett på både det norske og det svenske. 

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Først nå har dem funnet DNA på Birgitte Tengs klær. Men DNA spor og sporing fantes i 1995 også. Hele saken er rar. 

Jeg synes det også er rart. Jeg frykter at de har tatt feil person denne gangen også. Men jeg vet ikke. En siktelse er sterkt men politiet har gjort feil før. 

Anonymkode: a66f5...d38

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Først nå har dem funnet DNA på Birgitte Tengs klær. Men DNA spor og sporing fantes i 1995 også. Hele saken er rar. 

Ja rart at de ikke har informert dol og media om dette underveis, faktisk kjemperart. Eh, nei. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...