Gå til innhold

Hvorfor får autistene lov til å herje her inne med sin negativitet, men ikke på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor tillates det fra admin sin side at dol blir et oppsamlingssted for utestengte KG-brukere? Det er misforstått snillhet, og det gavner ingen at de får lov til å holde på. Spesielt er det én bruker som får lov til å poste likelydende negative klageinnlegg flere ganger daglig. Hvorfor? 

Anonymkode: 4715c...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det blr være stor takhøyde på en plass som DOL.

Et sted må selvsagt grensen gå. Det må ikke bli så mange tråder at annet innhold drukner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor den som poster alle klageinleggene ikke heller kan starte en dagbok? Da hadde det blitt mye mindre spam her inne.

Nå ser det dog ut som både fengsels-spammeren og ett par andre klassikere har sluppet inn igjen. Samme person er igang på KG ( eller har en copy-cat)

Anonymkode: f9e02...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (3 timer siden):

Jeg synes det blr være stor takhøyde på en plass som DOL.

Et sted må selvsagt grensen gå. Det må ikke bli så mange tråder at annet innhold drukner.

Vet om flere faste brukere som er her mindre og mindre. Men det kan jo ha sine fordeler også å få nytt blod inn og gammelt blod ut. Ser den. 

Anonymkode: 4715c...7a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor tillates det fra admin sin side at dol blir et oppsamlingssted for utestengte KG-brukere? Det er misforstått snillhet, og det gavner ingen at de får lov til å holde på. Spesielt er det én bruker som får lov til å poste likelydende negative klageinnlegg flere ganger daglig. Hvorfor? 

Anonymkode: 4715c...7a7

Det er bare å la være og lese trådene.

Anonymkode: 093be...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ganske greit å skrive i dagbok jeg, så det tenker jeg kunne vært noe for flere. :) Det kan føre til litt mindre svar, men det er jo ikke enten/eller. Man kan skrive i dagboken når det gjelder mer generelle ting, og ellers bruke forumet til å ta opp nye problemstillinger eller diskusjoner. Jeg er ikke utestengt på KG (skjedde et par ganger i 2017 da jeg slet med å forstå reglene), men jeg liker DOL best pga takhøyden. Lærer mye av å lese her inne og greit å lufte ting selv også. Men holder meg mest til dagboken nå da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er bare å la være og lese trådene.

Anonymkode: 093be...7f5

Når én bruker starter inntil halvparten av trådene, om stadig de samme temaene, blir det bare støy og man går lei.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (3 minutter siden):

Når én bruker starter inntil halvparten av trådene, om stadig de samme temaene, blir det bare støy og man går lei.

Hadde vært veldig stille her uten disse trådene.

Anonymkode: 093be...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hadde vært veldig stille her uten disse trådene.

Anonymkode: 093be...7f5

Tja, kan hende noen hadde vært mer her inne uten denne støyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet om flere faste brukere som er her mindre og mindre. Men det kan jo ha sine fordeler også å få nytt blod inn og gammelt blod ut. Ser den. 

Anonymkode: 4715c...7a7

Jeg tror det er viktig m de faste brukerne for å opprettholde stedet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (5 minutter siden):

Det er kanskje bedre?

Kanskje de gamle faste brukerne kan starte flere tråder?

Anonymkode: 093be...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje de gamle faste brukerne kan starte flere tråder?

Anonymkode: 093be...7f5

Ja, og det er bra at de som trenger det får luftet seg her - dog best om det ikke blir ørten like tråder - da blir det nok færre tråder fra andre. Forumet blir kvelt av for mye likt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cilie skrev (9 minutter siden):

Ja, og det er bra at de som trenger det får luftet seg her - dog best om det ikke blir ørten like tråder - da blir det nok færre tråder fra andre. Forumet blir kvelt av for mye likt. 

Da er det viktig at de friske personene her starter tråder som ikke handler om av/på medisiner, pf og asperger.

Anonymkode: 093be...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha langt høyre takhøyde her inne enn hos KG nettopp mtp historikken til forumet og hvilken type brukere vi har her inne. Og hvilken diagnose man har har ikke noe å si, men om man poster veldig mye likt, veldig ofte over noe tid vil det også fort bli oppfattet som spam. Da blir det enten slettet og man får advarsel, eller man får beskjed om å samle det i dagbøker.

Hvis innleggene f.eks bare er en utløpstråd og ikke reelt spørsmål er det også lavere toleranse for at det kan tolkes som spam.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (12 minutter siden):

Vi skal ha langt høyre takhøyde her inne enn hos KG nettopp mtp historikken til forumet og hvilken type brukere vi har her inne. Og hvilken diagnose man har har ikke noe å si, men om man poster veldig mye likt, veldig ofte over noe tid vil det også fort bli oppfattet som spam. Da blir det enten slettet og man får advarsel, eller man får beskjed om å samle det i dagbøker.

Hvis innleggene f.eks bare er en utløpstråd og ikke reelt spørsmål er det også lavere toleranse for at det kan tolkes som spam.

Admin

Jeg synes noen av autistene her inne ødelegger forumet.

Nå tenker jeg ikke på 90tallsbarn, men disse trådene om at man ikke har venner, vil sitte i fengsel, osv. osv. 

Generelt mener jeg at dersom man er utestengt fra Kvinneguiden er det gjerne en grunn til det, og burde få presedens på alle Egmont sine forum. Det burde ikke være fritt fram her for å komme hit og øse ut negativitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Ekstra skrev (5 timer siden):

Tja, kan hende noen hadde vært mer her inne uten denne støyen.

Sett på kg?? Er mer støy enn noen ting! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (37 minutter siden):

Jeg synes noen av autistene her inne ødelegger forumet.

Nå tenker jeg ikke på 90tallsbarn, men disse trådene om at man ikke har venner, vil sitte i fengsel, osv. osv. 

Generelt mener jeg at dersom man er utestengt fra Kvinneguiden er det gjerne en grunn til det, og burde få presedens på alle Egmont sine forum. Det burde ikke være fritt fram her for å komme hit og øse ut negativitet. 

Det ville sikkert gledet deg å ta fra autistene tilgangen til det eneste forumet til er velkommen på. 

Anonymkode: 093be...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (42 minutter siden):

Jeg synes noen av autistene her inne ødelegger forumet.

Nå tenker jeg ikke på 90tallsbarn, men disse trådene om at man ikke har venner, vil sitte i fengsel, osv. osv. 

Generelt mener jeg at dersom man er utestengt fra Kvinneguiden er det gjerne en grunn til det, og burde få presedens på alle Egmont sine forum. Det burde ikke være fritt fram her for å komme hit og øse ut negativitet. 

Å bli utestengt/få advarsel fra KG er langt lettere enn å bli utestengt herfra. De har en mye strammere linje og pga personvern, samt separate systemer kan vi ikke bare krysssjekke alle brukere mellom forumene heller.

Og det er som sagt ikke fritt frem her heller. Forumets utvikles etterhvert over tid og det er langt strengere nå enn hva det var, samt at det hele tiden strammes inn og løses opp i forhold til hvilke problemstillinger som kommer.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det ville sikkert gledet deg å ta fra autistene tilgangen til det eneste forumet til er velkommen på. 

Anonymkode: 093be...7f5

Jeg har ingenting imot autister som oppfører seg. Men når en autist er en drittsekk, er vedkommende en drittsekk selv om vedkommende er autist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...