Gå til innhold

Som autist ble du mobbet som barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble mobbet, utfryst og mislikt av alle. Alldri hatt venner. Sikkert egen skyld fordi jeg ikke responderer normalt og ikke gir noe tilbake.

Anonymkode: 816fd...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble mobbet og utfryst. Mobbingen var mest på barneskoletrinnet så gikk det er over til utfrysning da jeg kom i ungdomsskolen. Videregående fikk jeg være stort sett fred men jeg holdt meg for meg selv og prøvde å gjøre meg mest mulig usynlig.

 

Anonymkode: 7f316...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Ble mest mobbet på ungdomsskolen og videregående. Litt på barneskolen men der hadde jeg et par venner som også var upopulære. Ble lett offer på ubgdomsskolen da min eneste venninne flyttet. 
På videregående ble det også ille men hensikten var ikke å mobbe av alle, var bare jeg som var utmattet av å hele tiden drive med skolearbeid og prøve å passe inn, men et par personer gikk virkelig inn for å mobbe ja. Det ble fysisk til slutt.

Men jeg er for fin til å la meg tråkke på av slike potet sekker.
Hvorfor i helvete skulle andre passe seg for dem? SÅ jævla digge var de ikke altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble jeg. Hadde også et par venner, mens andre venner forlot meg da de ble bedre kjent med meg. De vennene jeg hadde som barn (før barneskolen, ei på barneskolen og ei på ungdomsskolen, men forholdet til hun ene er ikke like tett lenger pga jeg har vært så dårlig siste årene), har jeg ennå. Ingen bor i samme by. To av de bor i utlandet faktisk. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er jente og søt/pen, så jeg slapp unna.

Lurer ofte på hvordan det hadde vært ellers.

Jeg er også veldig distré, så mulig det skjedde ting jeg ikke fikk med meg.

Anonymkode: 4f204...58a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke mobbet, hadde flere gode venner og mange venner. Gikk for å være direkte og sjokkerende åpen, eksentrisk ble en del av imaget, følte derfor jeg kunne være meg selv i stor grad. Det ble vanskeligere på ungdomsskolen, og på videregående falt jeg helt utenfor. Jeg hang ikke med og klarte heller ikke å føle likhet til de andre. 

Anonymkode: c0a81...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 23.11):

Ble mobbet, utfryst og mislikt av alle. Alldri hatt venner. Sikkert egen skyld fordi jeg ikke responderer normalt og ikke gir noe tilbake.

Anonymkode: 816fd...fca

Hei

nei ble aldri mobbet på skole og universitet, 

ble kanskje litt mobbet i familien, mrn det er vel sånn familier er mot hverandre slik jeg har forstått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...