AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 Skrevet 8. september 2021 Jeg skal på konsert i Oslo Spectrum i slutten av september. Tror dere det blir noe av i henhold til koronarestriksjonene? Kan ikke Oslo Spectrum huse opp mot 8000? Anonymkode: c0b91...9a6 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. september 2021 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg skal på konsert i Oslo Spectrum i slutten av september. Tror dere det blir noe av i henhold til koronarestriksjonene? Kan ikke Oslo Spectrum huse opp mot 8000? Anonymkode: c0b91...9a6 De selger jo ikke ut mer enn max. halvparten av plassene nå. Jeg skal forhåpentligvis i Olavshallen i Trondheim på en forestilling neste helg, skulle vel vært i fjor vår egentlig, men er utsatt flere ganger. De har vært veldig flinke til å oppdatere oss underveis og denne forestillingen deles i to så salen ikke er mer enn halvfull. 0 Siter
Glitter Skrevet 8. september 2021 Skrevet 8. september 2021 Her ble festival nettopp avlyst. Den huset ca 10 000. Vet men nå blir jo fler og fler vaksinert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.