Gå til innhold

Stemmer du i dag, eller har du forhåndsstemt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Stemte nå, isteden for å la vær, kun for å glede DOLere som maste.

Sånn er det med den saken.

Anonymkode: 82c90...03a

Så bra! Hadde ikke fått sove i natt om jeg visste at du ikke hadde gått og stemt! 

Anonymkode: a8bc0...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har nettopp stått opp, og nå er det nesten for sent.

Det er det da ikke? Selv på små steder er vel valglokalene åpne i tre timer til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (30 minutter siden):

Det er det da ikke? Selv på små steder er vel valglokalene åpne i tre timer til?

Er for lat til å orke og dra ned.

Anonymkode: b4737...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er for lat til å orke og dra ned.

Anonymkode: b4737...ae4

Om du bryr deg det minste om hvordan samfunnet er styrt bør du orke såpass. Gidder du ikke, fratar du deg mer eller mindre retten til å kritisere resultatet og politikken ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (1 minutt siden):

Om du bryr deg det minste om hvordan samfunnet er styrt bør du orke såpass. Gidder du ikke, fratar du deg mer eller mindre retten til å kritisere resultatet og politikken ;) 

Hadde uansett stemt blankt.

Anonymkode: b4737...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forhåndstemte for 2 uker siden. Har hørt at køene  har vært lange i Oslo de siste dagene det var mulig å forhåndstemme, så jeg er glad for at jeg slapp unna det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å bestemme meg så måtte ha stemt blankt. Tok to tester og var nærmest senterpartiet men de vil jo drepe ulv, det er ikke jeg enig i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

?

Jeg har ikke stemt enda, men gjør det ila dagen. 

Anonymkode: a8bc0...2e2

Jeg stemte for mange uker siden :) 

Anonymkode: 64f55...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forhåndsstemt, vi har drevet med forhåndsvalg siden 10. august på jobben så det var like greit å gjøre det der. :) Mannen ville gjerne ha meg med og stemme på valglokalet her vi bor, mitt første stortingsvalg siden jeg flyttet til denne kommunen, men det ble det altså ikke. Neste gang kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...