Gå til innhold

Stemmer du i dag, eller har du forhåndsstemt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drømmeautomat skrev (8 timer siden):

det norske demokratiet ... et elendig system jeg ikke ønsker å oppmuntre ved handle i henhold til rådende ideologi.

Hvilket system ønsker du da? Hvem skal styre? En kommunist diktator (hvor DU får være dikatoren?)

Drømmeautomat skrev (8 timer siden):

Det sosiale presset om at man skal stemme er av en sånn grad at jeg velger å ikke gjøre nettopp fordi det oppfordres til det.

Men mask(ER) og vaksin(ER) under ekstremistisk sterkt sosialt press, DET gjør du. Virker noe ukonsekvent her

Anonymkode: 82c90...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kayia skrev (12 timer siden):

Jeg ønsker heller at de mister noen privilegier. Gidder man ikke gjøre sin borgerplikt burde man ikke få lik tilgang på goder. 

 

Drømmeautomat skrev (9 timer siden):

1. Det er en irrasjonell handling, et tomt rite med ingen til minimal effekt.

2. Det sosiale presset om at man skal stemme er av en sånn grad at jeg velger å ikke gjøre nettopp fordi det oppfordres til det.

3. Selv om det norske demokratiet absolutt er ett av de beste i verden er det fortsatt et elendig system jeg ikke ønsker å oppmuntre ved handle i henhold til rådende ideologi.

Jøss, for noen ekstreme meninger! 

Anonymkode: a8bc0...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

 

Jøss, for noen ekstreme meninger! 

Anonymkode: a8bc0...2e2

Et tilsvar på utsagnet «de bør få buksevann» må du ikke ta så veldig alvorlig ;) 

At jeg ser det som en borgerplikt å gidde å møte opp og avlegge stemne annethvert år derimot, dét kan du ta alvorlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (34 minutter siden):

Et tilsvar på utsagnet «de bør få buksevann» må du ikke ta så veldig alvorlig ;) 

At jeg ser det som en borgerplikt å gidde å møte opp og avlegge stemne annethvert år derimot, dét kan du ta alvorlig. 

Burde ta mer alvorlig det @Drømmeautomat sier om det norske demokratiet. Lurer virkelig hvem han mener skal styre landet når de ikke skal velges i et demokratisk valg. Er det den øverste partikongressen som skal ta valget? Men det vil ha visst ikke svare på. 

Anonymkode: b4737...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, jeg er for demokrati, men jeg tror det fins bedre måter å gjennomføre det på enn i dag. Og så mener jeg at det å stemme stort sett er en ubetydelig politisk handling sammenligna med andre handlinger man foretar seg, mer som en avsporing å regne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat skrev (46 minutter siden):

Slapp av, jeg er for demokrati, men jeg tror det fins bedre måter å gjennomføre det på enn i dag. Og så mener jeg at det å stemme stort sett er en ubetydelig politisk handling sammenligna med andre handlinger man foretar seg, mer som en avsporing å regne.

Forslag til hvordan demokratiske løsninger kan forekomme uten avstemninger? 

Anonymkode: a8bc0...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...