Gå til innhold

Er du fornøyd med at det nå blir regjeringsskifte?

Er du fornøyd med regjeringsskiftet?  

14 stemmer

1. 1. Er du fornøyd med at det nå blir regjeringsskifte?

• NEI
      3
    • JA
      11

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke venter noe annet. Det skal mye til å vinne tre ganger på rad.

Totalt sett synes jeg resultatet ser ut som en motreaksjon mot klimasaken. Ikke fordi venstresiden vant, men fordi SP og Frp gjorde det bra på bekostning av miljøpartiene.

Det viser nok en gang at media lever i en litt annen verden enn folket. Det er veldig få som har klima som viktigste sak selv om FN og media banker inn at verden er i akutt krise.

Ja, er veldig fornøyd med at det blir regjeringsskifte, men skulle ønsket at ikke SP var så stort. Drømmen hadde vært flertall med kun de andre to. 😇

Om allsang på sperregrensa: Dette ble utrolig spennende utover kvelden! Også jeg har skadefro over at KrF kom under sperregrensa, men at MDG heller ikke gjorde det er jeg verken skadefro eller påfallende trist over. Hadde vært helt ok om de kom over. Det er også helt greit at V gikk over - de er «egentlig» ikke et dårlig parti, men hadde vært litt deilig om de ble straffet for å ha vært i regjering med FrP, selv om de sa de ikke skulle.. (folk har kanskje glemt det allerede?)

Annonse

Worriesome Plenty 2

KRF er under sperregrensa. Det synes jeg er passende. Pekefingerpartiet, moralistene og dyneløftere. Ett parti som har gått ut på dato. Ellers må jeg si jeg er skeptisk til at Rødt fikk så godt resultat.

worrisome_plenty .2 skrev (13 minutter siden):

KRF er under sperregrensa. Det synes jeg er passende. Pekefingerpartiet, moralistene og dyneløftere. Ett parti som har gått ut på dato. Ellers må jeg si jeg er skeptisk til at Rødt fikk så godt resultat.

Dessverre beholdt Ropstad stortingsplassen.

Og Rødt fikk over 1000 nye medlemmer i dag. :o

https://www.abcnyheter.no/nyheter/politikk/2021/09/14/195787433/rodt-fikk-over-1-000-nye-medlemmer-pa-ett-dogn

Anonymkode: 6d7e7...acd

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dessverre beholdt Ropstad stortingsplassen.

Og Rødt fikk over 1000 nye medlemmer i dag. :o

https://www.abcnyheter.no/nyheter/politikk/2021/09/14/195787433/rodt-fikk-over-1-000-nye-medlemmer-pa-ett-dogn

Anonymkode: 6d7e7...acd

Ja, det er inn å være radikal. De yngre er ikke så godt kjent med den bevegelsens ekstreme fortid som ikke-demokratisk parti.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...