emilie321 Skrevet 19. september 2021 Del Skrevet 19. september 2021 Noen som ser på? Et program fra England om overvektige ungdom og deres familie. I de programmene jeg har sett, så har hele familien et elendig kosthold og med mye kaker og godteri i tillegg. I kveldens program gikk det veldig bra med de som var med og resten av familien. Det tror jeg har mest med hvor godt de samarbeidet og hvor mye de støttet hverandre. Så tydelig at dette hadde mye å si for de involverte. Det forteller meg også hvor mye det har å si, det å ha støtte rundt seg. Ikke bare angående mat , men også på andre områder i livet. Selv er jeg heldig for jeg har noen i familien som støtter og er der for meg. Har også noen andre rundt meg som også støtter og gjør hverdagen min bedre. Tenker på de som ikke har noen. Hva mener dere er viktig for å kunne ha det bra? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/462788-its-your-fault-im-fat/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.