Gå til innhold

Er tøymykner nødvendig?

Anbefalte innlegg

Har noen klær som har blitt veldig stive og ubehagelige å gå med. 
Har også en genser som har vært vasket et par ganger og den er favoritten så jeg er redd for at den Skal bli slik stiv. 
Er tøymykner nødvendig eller er det bare noe tull du fyller hjemmet med?

Anonymkode: a2d44...bac

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/462819-er-t%C3%B8ymykner-n%C3%B8dvendig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har noen klær som har blitt veldig stive og ubehagelige å gå med. 
Har også en genser som har vært vasket et par ganger og den er favoritten så jeg er redd for at den Skal bli slik stiv. 
Er tøymykner nødvendig eller er det bare noe tull du fyller hjemmet med?

Anonymkode: a2d44...bac

Jeg bruker ikke tøymykner eller skyllemiddel da jeg føler at det fikserer vond lukt i tøyet. Du kan prøve å ha litt eddik i skyllekammeret og se om det hjelper.

Jeg bruker tøymykner bare til sengetøy og håndkle. Bruker Durance tøymykner som jeg bare har funnet et par steder i Oslo.  Den lukter clean cotton. Jeg liker at den lukten brer seg  hele leiligheten når jeg henger vasken til tørk (har ikke tørketrommel. Det lukter rent og det sitter fortsatt i sengetøyet selv etter at det har blitt oppbevart ange uker i skapet. 

Anonymkode: 35195...991

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...