Gå til innhold

Gleder du deg til å klemme igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke en klemmeperson, så jeg har hatt det ganske bra i det siste. Klemming er en jentegreie. Dere hiver dere rundt halsen på hverandre om dere ikke har sett hverandre på fire timer.

Om jeg klemmer noen så mener jeg det virkelig. Familien får de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det gjør jeg! Skal bli godt å leve som normalt igjen! :)

Anonymkode: c5378...7e2

Nei er ikke så glad i å klemme folk. Og er litt skeptisk til å leve som normalt igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (12 minutter siden):

Nei er ikke så glad i å klemme folk. Og er litt skeptisk til å leve som normalt igjen. 

Du kan ikke hete stjernestøv og ikke være en klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nick skrev (3 minutter siden):

Klemming er en jentegreie. Dere hiver dere rundt halsen på hverandre om dere ikke har sett hverandre på fire timer.

Noen vil kanskje anklage deg for å generalisere i meste laget her? 😉

Er du den samme "nick" som var her i gamle dager (dvs. fram til ca. 2015, mest i årene før 2010, sånn omtrent)? 

Du trenger ikke svare, men det er alltid hyggelig når "gamle kjente" stikker innom igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nick skrev (2 minutter siden):

Doh, det finnes bare én nick! Og det er meg. Original oransjedoler.

Akkurat - velkommen innom / tilbake!  Vi er fortsatt noen her som husker "alt om deg og familien 😉

Det trengs flere menn med nick(!) her.

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nick skrev (7 minutter siden):

Du kan ikke hete stjernestøv og ikke være en klemmer!

Jo kan det. Før når jeg var høyt oppe klemte jeg alle hehe, er ikke helt meg nå nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det gjør jeg! Skal bli godt å leve som normalt igjen! :)

Anonymkode: c5378...7e2

Enig! Jeg er fullvaksinert og har i tillegg hatt covid, så jeg er såpass trygg at jeg allerede har begynt å klemme på de som ønsker dette :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laban skrev (17 minutter siden):

Akkurat - velkommen innom / tilbake!  Vi er fortsatt noen her som husker "alt om deg og familien 😉

Det trengs flere menn med nick(!) her.

Takk!

Det ble mindre interessant når nesten alle ble anonyme brukere. Det tok bort den personlige stemningen. Nå vet jeg ikke hvilken anonym bruker jeg snakker med.

Jeg ble litt overrasket over at innloggingen min fungerte enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Nei, jeg ser ikke frem til å begynne å klemme igjen. Er ikke noen stor klemmer. Noen klemmer er bedre enn andre. Men jeg tror ikke jeg skal klemme folk enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kupton skrev (2 timer siden):

De få jeg ønsker å klemme har jeg klemt hele tiden.

Jeg også klemmer bare mine nære og kjære 💗

Anonymkode: ba051...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klemte min far nylig, for første gang på halvannet år. Han har vært veldig nøye med å holde avstand, men det var jammen meg fint å klemme ham igjen nå! Har så vidt begynt å klemme et par venninner, og i går hilste jeg på noen med håndtrykk for første gang på halvannet år. Det var egentlig veldig rart, nesten rarere enn å klemme 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kupton skrev (På 24.9.2021 den 14.55):

De få jeg ønsker å klemme har jeg klemt hele tiden.

Følger du ikke de nasjonale rettningslinjene?? Nå ble jeg nesten sjokkert her på morran.

Anonymkode: 47f24...d45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...