Gå til innhold

Alle har et liv og koser seg med familie og venner i kveld

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva

Ikke jeg. Sitter alene på rommet mitt men skal kanskje hjem ti hjembyen om noen dager. Men lykken er kortvarig der og for det er søsken og nærmeste familie som har eget nettverk. Jeg føler jeg er avhengig av dem. Og så der er han jeg liker også så alt blir forsterket om det ikke skjer noe 

90tallsbarn skrev (6 minutter siden):

Ikke jeg. Sitter alene på rommet mitt men skal kanskje hjem ti hjembyen om noen dager. Men lykken er kortvarig der og for det er søsken og nærmeste familie som har eget nettverk. Jeg føler jeg er avhengig av dem. Og så der er han jeg liker også så alt blir forsterket om det ikke skjer noe 

Send han en melding da!

Anonymkode: 25f0d...62a

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Send han en melding da!

Anonymkode: 25f0d...62a

Er redd jeg går i denne fella mange kvinner gjør når de er forelsket. Kan jo hende han ikke er helt grei men begynner varm/kald spill eller later som han liker meg skikkelig bare for å få et ligg. Så kommer straffen etterpå.

90tallsbarn skrev (3 minutter siden):

Er redd jeg går i denne fella mange kvinner gjør når de er forelsket. Kan jo hende han ikke er helt grei men begynner varm/kald spill eller later som han liker meg skikkelig bare for å få et ligg. Så kommer straffen etterpå.

Hva er problemet ditt? Du vil jo ha et ligg du også, sant?

Anonymkode: 218f5...b27

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva er problemet ditt? Du vil jo ha et ligg du også, sant?

Anonymkode: 218f5...b27

Ja. Men er redd for at jeg gir han makt på en måte. At jeg skal bli avhengig av å høre fra han for å bli glad. Jeg har lyst å ha noen som savner meg tilbake. Er det ikke naturlig at vi vil høre til med noen? 
Nå er det en del som sier at kjæreste bare er en bonus, og det er jo sant det på en måte, men jeg føler meg litt gjort narr av for at jeg savner noen og. Fordi vi er over den tid der man trengte en partner. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...