Gå til innhold

Livet handler om materialisme

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Dobbeltmoralsk av meg egentlig. For når jeg skal holde tankene på avstand og er ute, går jeg i byen og liker å gå på butikker og bare se. Men har jeg bruk for det jeg ser på? nei. Det er vel egentlig bare ting som belaster miljøet enda mer, ting som blir ubetydelig om kort eller lengre tid fordi vi skal ha noe nytt etter hvert igjen. Hvorfor er det så lite folk i byen på en søndag? jo, butikkene er jo stengt. 
Så, materialisme gjør meg lykkelig, men gir også følelse av tomhet. 
Men materialismen gjør også at det er mange jobbmuligheter for meg. Mitt oppi alt det her har vi det jævla miljømaset som aldri tar slutt. Alle skal være så grønne, men er vi det i praksis da? 
Men så vil jeg ikke ha et liv der vi bare kjemper om det mest nødvendige heller.... 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/462901-livet-handler-om-materialisme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...