laban Skrevet 26. september 2021 Skrevet 26. september 2021 Nei, men jeg husker godt instrumentalversjonen, som vel var originalen. Den tok jeg opp på kassettspilleren min, tror jeg 😉 0 Siter
Ekstra Skrevet 26. september 2021 Skrevet 26. september 2021 laban skrev (9 minutter siden): Nei, men jeg husker godt instrumentalversjonen, som vel var originalen. Den tok jeg opp på kassettspilleren min, tror jeg 😉 Samme her. Dog husker jeg godt slagere på rekke og rad fra Stein og Inger Lise - ofte norske versjoner av utenlandske hits. 0 Siter
laban Skrevet 26. september 2021 Skrevet 26. september 2021 Ekstra skrev (1 time siden): Dog husker jeg godt slagere på rekke og rad fra Stein og Inger Lise - ofte norske versjoner av utenlandske hits. Treff-serien. Tror det var Bendiksen som produserte den. 1 Siter
morsan Skrevet 26. september 2021 Skrevet 26. september 2021 I likhet med @labanog @Extra husker jeg også bare originalversjonen/instrumentalversjonen, og også Treff-serien med Inger Lise, Stein & co. 😅 0 Siter
Ekstra Skrevet 27. september 2021 Skrevet 27. september 2021 morsan skrev (10 timer siden): I likhet med @labanog @Extra husker jeg også bare originalversjonen/instrumentalversjonen, og også Treff-serien med Inger Lise, Stein & co. 😅 Tror hverken labanog eller Extra finnes på dette forumet. 😅 1 Siter
påskelilje Skrevet 27. september 2021 Skrevet 27. september 2021 Husker godt melodien, men har aldri lagt merke til de folkene eller hørt den teksten. Fin melodi 🙂 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.