Gå til innhold

Jævla dyremishandler!

Anbefalte innlegg

https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/doemt-til-fengsel-for-aa-ha-voldtatt-tre-hunder.Hm2WJaodT?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row8_pos1 

Hadde noen gjort det der med mine hunder så hadde jeg personlig tatt meg av vedkommende og amputert pikken på dem! 60 dagers fengsel? Når skal rettssystemet vårt forstå at slike monstre må fjernes helt fra samfunnet med lange forvaringsdommer? Det er ikke formildende at det blir gjort mot dyr! 

Anonymkode: f9f50...19e

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/462959-j%C3%A6vla-dyremishandler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ikke gi noen støtte til denne merkelige -filien, men jeg sliter med definisjonen «voldtekt» av et dyr. Føler dyret seg krenket etterpå? Det har vært en liten gjenganger av voldtekt av hester/kuer, etc. De merker vel knapt nok en menneskepikk. Vetrinærene stikker jo hele armen inn der når de undersøker. Sier katta «ja» når hun snur rumpa til og løfter halen? Det er heller ikke ukjent at småbikkjer kalles for fxxxesleikere. Er det i så fall misbruk av hund? 

De er vel ikke helt navla de som holder på med dette, men voldtekt??

nick skrev (1 minutt siden):

Jeg skal ikke gi noen støtte til denne merkelige -filien, men jeg sliter med definisjonen «voldtekt» av et dyr. Føler dyret seg krenket etterpå? Det har vært en liten gjenganger av voldtekt av hester/kuer, etc. De merker vel knapt nok en menneskepikk. Vetrinærene stikker jo hele armen inn der når de undersøker. Sier katta «ja» når hun snur rumpa til og løfter halen? Det er heller ikke ukjent at småbikkjer kalles for fxxxesleikere. Er det i så fall misbruk av hund? 

Må si jeg blir forundret over tankene dine rundt dette. For meg er det soleklart at det er voldtekt og misbruk av dyr hvis man innleder noe seksuelt med dem. Dyr kan ikke samtykke til sex, og da er det alltid et overgrep om noen tar seg til rette på en seksuell måte med dem. Og hva er det for slags spørsmål du stiller om katten? En katt innbyr da aldri til sex med et menneske selv om den snur rumpa til og løfter på halen? Jeg forstår ikke at det går an å tenke sånne tanker!

Om en veterinær må stikke hele armen sin inn i en ku/hest er det for å undersøke på medisinsk grunnlag. Det er ikke voldtekt om en gynekolog eller fastlege stikker fingrene sine inn i en kvinnes vagina for å undersøke heller. 

Jeg kjenner jeg blir oppriktig kvalm og sint når jeg leser sånne ting som linken viser til. Der ser jeg for meg at noen onde, syke menn har penetrert noen stakkars hunder... Og ja, jeg mener det det er misbruk av hund om kvinner får dem til å slikke seg også. Seksuell omgang med dyr er ikke bare ekkelt og slemt, det er i tillegg også straffbart!  😡

Jeg har sett bilder av hvordan slike folk har bundet fast hunder før de voldtar dem. Det er bilder jeg aldri har klart å få ut av hodet igjen - stakkars dyr! Det handler ikke bare om voldtekten som er ille nok i seg selv, men også hvordan de binder dyrene fast og torturerer dem mens de filmer det. Mange av dyrene har omfattende skader etterpå. 

Så artikkelen om han som voldtok 3 dyr på VG, men klarte ikke å klikke meg inn på den. Det er bare for jævlig å lese om slike ting. Straffen er altfor lav. 

Anonymkode: 0558f...ab3

Annonse

nick skrev (20 timer siden):

På en side sier du at de som tenker slik om dyr ikke er riktig navla, på en annen side har du akkurat de samme tankene som dem??

Anonymkode: f9f50...19e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...